Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

احسان دشتیانه معاون فروش و بازاریابی شرکت ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص تاثیر موج دوم تحریم ها بر کشور و متعاقبا این شرکت گفت: بدون تردید تحریم ها کار را دشوار می کند اما این به معنای عدم فروش نیست...

تمام پیش بینی های ذوب آهن محقق می شود ؛ بدون تردید

بورس24 : آخرین وضعیت فروش ذوب آهن بررسی شد.

احسان دشتیانه معاون فروش و بازاریابی شرکت ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با بورس24 در خصوص تاثیر موج دوم تحریم ها بر کشور و متعاقبا این شرکت گفت: بدون تردید تحریم ها کار را دشوار می کند اما این به معنای عدم فروش نیست، بلکه ذوب آهن اصفهان می تواند کمبود فروش خود را با فروش به بازار داخل جبران نماید. در نتیجه نگرانی ای از بابت عدم فروش صادراتی نیست. لازم به ذکر است که صادرات شرکت همچنان تاکنون ادامه داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل راهکار فروش به صورت شناور ( فروش به بازار داخل ) جزء برنامه های شرکت است.

وی ادامه داد: ما می توانیم کمبود فروش صادراتی را در صورت امکان، با فروش داخلی جبران کنیم. با این حال نگرانی ای از بابت صادرات وجود ندارد و شرکت می تواند در زمان تحریم ها هم صادرات داشته باشد. مسلما کار دشوارتر می شود اما این به معنای قطع صادرات یا واردات نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در زمان تحریم ها مشکلات حمل و نقل و مبادلات بین المللی نیز به وجود خواهد آمد، گفت: مسلما مشکلاتی برای تمامی صنایع به وجود خواهد آمد اما این مشکلات لاینحل نیست و می تواند راه حل هایی داشته باشد. کشورهای صادراتی ما در ابتدا همسایگان کشور ، سپس کشورهای خاورمیانه و همچنین کشورهای شمال آفریقا است که این کشورها مقصد ما بوده و هستند.

دشتیانه افزود: محصولات ما در منطقه جا افتاده و به دلیل کیفیت خوب محصولات ، مشتریان ما همچنان از مجموعه خرید دارند، برند شرکت ذوب آهن اصفهان نیز معتبر بوده و این مجموعه جزو شرکت های موفق جهانی به حساب می آید.

این مقام مسئول گفت:برای 6 ماهه دوم پیش بینی فروش 1100000تن محصول به ارزش هر کیلو 3500 تومان و جمعا 38500 میلیارد ریال برآورد شده است و همانطور که گفته شد اگر حتی صادرات مجموعه با مشکل رو به رو شود،این پتانسیل در بازار داخل وجود دارد تا بتوانیم در بازار داخل به فروش برسانیم. بر همین اساس فروش شرکت بابت محصولات فرعی در 6 ماهه دوم حدود 2800 میلیارد ریال پیش بینی می شود و اگر تغییری در این رویه فروش ایجاد شود قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: پیش بینی ما منتشر شده و اگر تغییراتی داشته باشد قطعا اطلاع رسانی می شود.

گفتنی است ، شرکت ذوب آهن اصفهان صف فروش سنگینی را تجربه می کند، به نظر می رسد این صف طی معاملات پیش رو جمع آوری و حداقل کمتر شود، این مجموعه در شش ماهه توانسته فروش خوبی را به ثبت برساند، به نظر می رسد این صف فروش به دلیل جو بازار و همچنین تصور سهامداران این مجموعه برای محدودیت در فروش باشد، این در حالی است که شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام داشته تاکنون صادرات شرکت هیچ گونه تغییری نسبت به سال گذشته نداشته و حتی در صورت عدم فروش صادراتی این مجموعه پتانسیل فروش به بازار داخل را دارد و سودآوری شرکت به دلیل تحریم ها حتی در نوبت دوم دچار مشکل نمی شود، این مجموعه یک کوره برای راه اندازی را در دست دارد که اغلب ملزومات این مجموعه تهیه شده و به نظر می رسد در سه ماهه اول سال 98 راه اندازی شود که ظرفیت این کوره روزانه 1800 تن چدن است. لازم به ذکر است که طرح توسعه تزریق پودر زغال در این مجموعه با پیشرفت 70 درصدی رو به رو بوده و با راه اندازی این طرح امکان جایگزینی از 100 تا 150 کیلوگرم پودر زغال با کک متالوژی وجود خواهد داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24