Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید که دخترش می‌تواند سفیری فوق‌العاده نزد سازمان ملل باشد، اما نمی‌خواهد به خویشاوندسالاری متهم شود.

ترامپ: دخترم ایوانکا می‌تواند سفیری فوق‌العاده نزد سازمان ملل باشد اما با این کار به «خویشاوندسالاری» متهم می‌شوم / ایوانکا ترامپ: باعث افتخار است اما من جایگزین نیکی هیلی نمی شوم

بورس24 : دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران مبنی بر احتمال انتصاب دخترش ایوانکا ترامپ به عنوان سفیر ایالات متحده نزد سازمان ملل گفت که ایوانکا می‌تواند سفیری فوق‌العاده نزد سازمان ملل متحد باشد؛ با این حال وی تأکید کرد در صورتی که چنین امری صورت گیرد، به «خویشاوندسالاری» متهم می‌شود، مسئله‌ای که خواهانش نیست. رئیس جمهوری آمریکا همچنین تأکید کرد که فکر نمی‌کند کسی [بیش از ایوانکا برای تصدی این سمت] قابل‌تر [و با صلاحیت‌تر] در جهان وجود داشته باشد.

اما ترامپ نهایتا و در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره جانشین نیکی هیلی گفت که مسئله انتصاب «دینا پاول» برای تصدی سمت سفیر آمریکا نزد سازمان ملل در نظر خواهد گرفت.

به نوشته سی‌ان‌بی‌سی، مقامات کاخ سفید اخیرا گفتگوهایی را با دینا حبیب پاول، معاون پیشین مشاور امنیت ملی آمریکا برای انتصابش به جای نیکی هیلی داشته‌اند.

سی‌ان‌بی‌سی به نقل از یک منبع مطلع نوشته است که دینا حبیب پاول برای تصدی این سمت مورد پسند افراد نزدیک به ترامپ قرار گرفته است.

یک منبع نزدیک به دینا پاول گفته است که وی از سمت کنونی‌اش به عنوان یکی از مدیران اجرایی بانک سرمایه‌گذاری گولدمن‌ساکس خشنود است و درباره تغییر مسیر کاری‌اش هنوز تصمیمی نگرفته است.

ایوانکا ترامپ: جایگزین نیکی هیلی به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل نیستم

دختر رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که وی جایگزین نیکی هیلی به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل نخواهد بود.

"ایوانکا ترامپ" دختر رئیس جمهور آمریکا طی پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر قرار گرفتن جای "نیکی هیلی" سفیر آمریکا در سازمان ملل را رد کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: این باعث افتخار است که در کاخ سفید و در کنار همکاران بسیار عالی خدمت کنم. من می دانم که رئیس جمهور جایگزین توانمندی را به جای سفیر هیلی معرفی خواهد کرد که آن جایگزین من نخواهم بود.

منبع: انتخاب

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24