Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون مالی و اقتصادی ذوب آهن در گفت و گو با بورس ٢۴ : بزودی ۶٠٠٠ میلیارد تومانی می شویم متاسفانه عده ای با نشر اخبار خلاف واقع در صدد تخریب بازار سرمایه هستند که در این خصوص حتی برخی نهادهای مسئول نظیر سازمان بورس و شرکت های تامین سرمایه شفاف سازی های لازم را نمودند و این حجم فشار فروش بدون دلیل خاصی که مرتبط با عملیات شرکت باشد ، بالاست. آن هایی که اکنون در صف فروش ذوب آهن نیز نشسته اند احتمالا یا از رخدادهای بنیادین شرکت که به صورت مفصل در کنفرانس اطلاع رسانی شرکت تشریح گردید مطلع نبوده و یا به آن ها توجه نمی کنند!

ذوب آهن برای مجمع افزایش سرمایه برنامه ریزی می کند

بوس 24 : معاون مالی و اقتصادی ذوب آهن اصفهان از ارسال مدارک و مستندات افزایش سرمایه 85 درصدی برای سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد.

احمد سلیمی در گفت و گو با بورس24 با اشاره به اطلاعیه افزایش سرمایه 85 درصدی ذوب آهن گفت : گزارش این افزایش سرمایه برای تایید نهایی برای سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال شده است و ما بنا داریم بلافاصله پس از تایید آن توسط سازمان بورس، مجمع افزایش سرمایه را برگزار نمائیم و تنها یک گام دیگر تا 6000 میلیارد تومانی شدن ذوب آهن فاصله داریم.

داستان فروش جذاب در ماه ششم

این مقام مسئول در «ذوب» درباره فروش بیش از 600 میلیارد تومانی شرکت در ششمین ماه سال هم گفت : شرکت برای شهریور ماه به تنهایی طی یک ماه فروش 607 میلیارد تومانی را رقم زده است ، در حالی که فروش 5 ماهه شرکت 2178 میلیارد تومان بوده است ، به عبارتی متوسط فروش ماهانه ی 5 ماهه اخیر ذوب 435 میلیارد تومان بوده ، اما فروش شهریور ماه جهش سنگینی را به ثبت رسانده است که در صورت تداوم در آینده می تواند تاثیر مثبتی روی سودآوری شرکت داشته باشد.

او در برابر این سوال که نرخ های فروش شرکت چگونه بوده است ؟ توضیح داد : نرخ های فروش از جمله نکات مثبت این شرکت محسوب می شود ، شرکت ذوب آهن در زمینه تیر آهن و میلگرد در شهریور ماه با رشد 25 درصدی به نسبت متوسط 5 ماهه همراه شده است.در زمینه شمش نیز این جهش قیمتی در یک ماهه شهریور بیش از 60 درصد به نسبت 5 ماهه سال گزارش شده است.

تولید حدود 5000 تن ریل

سلیمی درباره تولید شمش ریل هم توضیح داد : در 6 ماهه اول سال تولید 4715 تن ریل از نکات مثبت دیگر است ، حال آن که برنامه تولید شمش ریل را هم به عنوان یک برنامه ساختاری جدید دنبال می کنیم. این رخداد سبب تنوع بخشی و پایداری حاشیه سود شرکت خواهد شد. در نهایت رشد ریالی قیمت محصولات شرکت سبب شده تا فروش های خوبی در ذوب آهن رقم بخورد که این فروش ها در صورت های مالی و زمینه سود سازی شرکت تاثیرات خوبی خواهد داشت.

علت صف فروش

از این مقام مسئول در ذوب اهن پرسیدیم که دلیل صف فروش سنگین سهم چیست ، گفت : متاسفانه عده ای با نشر اخبار خلاف واقع در صدد تخریب بازار سرمایه هستند که در این خصوص حتی برخی نهادهای مسئول نظیر سازمان بورس و شرکت های تامین سرمایه شفاف سازی های لازم را نمودند و این حجم فشار فروش بدون دلیل خاصی که مرتبط با عملیات شرکت باشد ، بالاست. آن هایی که اکنون در صف فروش ذوب آهن نیز نشسته اند احتمالا یا از رخدادهای بنیادین شرکت که به صورت مفصل در کنفرانس اطلاع رسانی شرکت تشریح گردید مطلع نبوده و یا به آن ها توجه نمی کنند!

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24