Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : با انتشار مصوبه ای در خصوص ممنوعیت صادرات ٧ قلم محصول کاغذی و همچنین آزاد شدن صادرات کاغذ بسته بندی و تیشو این تصور به وجود آمد که شاید برای شرکت هایی که در این عرضه فعالیت می کنند مشکلاتی به وجود آید، اما مجموعه کاغذ پارس به دلیل این که عمدتا صادرات خمیر دارد از این موضوع متاثر نشده و می تواند به راحتی صادرات خود را انجام دهد. محمد جواد مقدم رئیس هیئت مدیره شرکت گروه کاغذ پارس در خصوص خبر ممنوعیت صادرات ٨ محصول کاغذی بیان داشت: صادرات انواع مقطوعات چوبی خام، انواع نئوپان، انواع کاغذ باطله، کاغذ روزنامه به شکل رول و ورق، انواع کاغذ و مقواهای چاپ و تحریر به شکل رول و ورق، کاغذ سبک اندود شده و ... ممنوع شده که این موضوع بر مجموعه کاغذ پارس تاثیری نمی گذارد چرا که عمده صادرات این مجموعه خمیر ویرجین بوده است.

کاغذ پارس از ممنوعیت صادرات چوب و کاغذ سود می برد

بورس24 : با انتشار مصوبه ای در خصوص ممنوعیت صادرات 7 قلم محصول کاغذی و همچنین آزاد شدن صادرات کاغذ بسته بندی و تیشو این تصور به وجود آمد که شاید برای شرکت هایی که در این عرضه فعالیت می کنند مشکلاتی به وجود آید، اما مجموعه کاغذ پارس به دلیل این که عمدتا صادرات خمیر دارد از این موضوع متاثر نشده و می تواند به راحتی صادرات خود را انجام دهد.

محمد جواد مقدم رئیس هیئت مدیره شرکت گروه کاغذ پارس در خصوص خبر ممنوعیت صادرات 8 محصول کاغذی بیان داشت: صادرات انواع مقطوعات چوبی خام، انواع نئوپان، انواع کاغذ باطله، کاغذ روزنامه به شکل رول و ورق، انواع کاغذ و مقواهای چاپ و تحریر به شکل رول و ورق، کاغذ سبک اندود شده و ... ممنوع شده که این موضوع بر مجموعه کاغذ پارس تاثیری نمی گذارد چرا که عمده صادرات این مجموعه خمیر ویرجین بوده است.

وی ادامه داد: صادرات شرکت کاغذ پارس عمدتا خمیر ویرجین بوده و این صادرات همچنان ادامه دارد. روند صادراتی شرکت ادامه دارد و نگرانی ای از بابت فروش صادراتی نیست.

مقدم افزود: در دستور العمل ابلاغ شده صادرات کاغذ بسته بندی و تیشو نیز آزاد شده که این موضوع می تواند برای شرکت کاغذ پارس به این دلیل که تقاضا در داخل برای خمیر ویرجین افزایش پیدا می کند، مثبت باشد.

وی گفت: یعنی با آزاد شدن صادرات کاغذ بسته بندی و تیشو ممکن است تقاضا و مصرف خمیر در داخل کشور بالا رود که این موضوع نکته مثبتی برای شرکت کاغذ پارس به حساب می آید و می تواند فروش داخل را با رشد رو به رو نماید.

این مقام مسئول در مورد ورود ماشین آلات طرح توسعه شرکت گفت: ماشین آلات طرح توسعه شرکت آماده شده و دو دستگاه از این طرح توسعه آماده بارگیری بوده و به زودی به کشور وارد خواهند شد. شرکت نگرانی ای از بابت راه اندازی و ورود این ماشین آلات ندارد و به همین دلیل شرکت کاغذ پارس می تواند به قول خود به سهامداران عمل نماید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24