Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

علی اکبر پوریانی مدیر عامل شرکت گهر زمین در خصوص آخرین وضعیت این شرکت و زمان عرضه شرکت در بازار سهام به بورس ٢۴ گفت: اقدامات اولیه برای ورود شرکت به فرابورس انجام شده و مراحل پذیرش تقریبا نهایی شده است و در حال طی سایر مراحل اداری برای عرضه اولیه شرکت هستیم.

پذیرش گهر زمین نهایی شد ؛ در انتظار تکمیل مدارک برای عرضه اولیه / برادر بزرگتر دوقلوهای سنگ آهنی را بیشتر بشناسید

بورس24 : گهر زمین یکی از مجموعه های پر پتانسیل سنگ آهنی کشور است که در آغاز راه قرار دارد و خبرهایی از ورود آن به بازار سرمایه به گوش می رسد ، این شرکت مراحل پذیرش را طی کرده و در حال طی مراحل عرضه اولیه است و باید دید چه زمانی رسما وارد بازار خواهد شد.

گهر زمین جز مجموعه هایی است که پتانسیل سوددهی قابل توجهی دارد و نگرانی از بابت تامین مواد اولیه ندارد.

علی اکبر پوریانی مدیر عامل شرکت گهر زمین در خصوص آخرین وضعیت این شرکت و زمان عرضه شرکت در بازار سهام به بورس24 گفت: اقدامات اولیه برای ورود شرکت به فرابورس انجام شده و مراحل پذیرش تقریبا نهایی شده است و در حال طی سایر مراحل اداری برای عرضه اولیه شرکت هستیم.

وی ادامه داد: شرکت در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و در حال حاضر دو خط تولید کنسانتره فعال با ظرفیت 2 میلیون تن در اختیار داریم و خط سوم نیز با پیشرفت 30درصدی در حال طی مراحل ساخت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر خطوط تولید بیش از ظرفیت اسمی تولید می کنند و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم رکورد سال گذشته که بیش از 4.1 میلیون تن تولید داشتیم را بزنیم. همچنین دو خط گندله سازی در دست اجرا داریم که یکی از این خطوط 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خط دوم هم وارد مراحل انتخاب پیمانکار شده است و تا قبل از پایان امسال نتایج انتخاب پیمانکار مشخص خواهد شد.

مدیر عامل گهر زمین در ادامه افزود: خط 15میلیون تنی خردایش سنگ آهن مجموعه هم مورد بهره برداری قرار گرفته است و به زودی رسما افتتاح خواهد شد.

وی گفت: برنامه احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی را در دستور کار داریم و کلنگ احداث آن امسال به زمین خواهد خورد.

مدیر عامل گهر زمین درباره استخراج سنگ آهن هم گفت: سال گذشته در حدود 18.5 میلیون تن سنگ آهن استخراج کردیم و امسال هم در برنامه داریم تا تولید را به حدود 20 میلیون تن افزایش دهیم و به نسبت مشابه سال قبل حدود 26 درصد افزایش استخراج سنگ آهن داشتیم و امیدواریم امسال رکورد تولید سال گذشته را بشکنیم.

گفتنی است ، شرکت گهر زمین با دارا بودن معدنی با ذخیره قطعی 640 میلیون تنکه در منطقه موسوم به گل گهر فعالیت دارد به برادر بزرگتر دوقلوهای سنگ آهنی بورس تهران یعنی گل گهر و چادرملو معروف شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24