Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل نفت پارس در گفت و گو با بورس ٢۴ : در مورد تغییر مبنای قیمت گذاری برای روانکارها فعلا تصمیم گیری ها در خصوص قیمت خوراک پتروشیمی ها است و هنوز اعلامیه قیمت را نگرفتیم.

روانکارها به به شرایط قبل بازگشتند؟؟

بورس24 : روز گذشته بازار سهام زیر بار فشار فروش تاب آورد و شاخص توانست به راه مثبت خود ادامه دهد، هر چند امروز بورس تهران سراسر منفی است ؛ در این بین یکی از شرکت هایی که مدتی است به دلیل رشد 50درصدی ارزش سهام ملزم به برگزاری کنفرانس شده نفت پارس است.

حمیدرضا خلیلی مدیر عامل «شنفت» در خصوص علل رشد ارزش سهام مجموعه به بورس24 گفت: کلیت بازار با افزایش روبرو بوده است و نفت پارس هم از این قاعده مستثنی نبوده است و گزارش های شرکت هم در کدال منتشر شده است.

وی در ادامه افزود: در مورد تغییر مبنای قیمت گذاری برای روانکارها فعلا تصمیم گیری ها در خصوص قیمت خوراک پتروشیمی ها است و هنوز اعلامیه قیمت را نگرفتیم.

خلیلی گفت: اما نکته موجود برای شرکت های روانکار این است که این شرکت ها محصولات را براساس قیمت های مصوب سازمان حمایت به فروش می رسانند و طبیعتا این موضوع که قیمت مواد اولیه با ارز آزاد محاسبه شود و محصولات با قیمت گذاری تعیین نرخ شود از نظر کارشناسی صحیح نیست.

وی گفت:هنوز اعلامیه قیمت فرآورده برای ما ارسال نشده است و شرایط برای ما همان است که بود و منتظریم تا اعلامیه قیمت فرآورده از سوی پالایش و پخش را دریافت کنیم.

خلیلی در خصوص تولید هم گفت: از نظر مقداری در شرایط مطلوبی قرارداریم وحتی برای تنظیم بازار داخل فروش مستقیم داریم و خریداران می توانند با مراجعه به کارخانه اقدام به صورت مستقیم اقدام به خرید محصول نمایند، اما صادرات ما هم در جریان است و اولویت اول ما تامین نیاز داخل است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روند استقبال بازار از سهام شرکت ادامه دارد ، گفت: طبیعتا تصمیم گیری در خصوص سرمایه گذاری در سهام هر مجموعه با سهامداران است و باید منتظر گزارش شش ماهه بود تا پس از بررسی، تحلیل گران به این نتیجه برسند که قیمت سهام بالاتر برود یا خیر،هنوز شش ماه از سال مانده و باید دید شرایط چطور پیش می رود؟

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24