Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : عباسعلی ارجمندی رسما سکان هدایت سرمایه گذاری خوارزمی را به دست گرفت و حسین سلیمی از این مجموعه خداحافظی کرد. عباسعلی ارجمندی مدیر عامل سرمایه گذاری خوارزمی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش مالی و یکی از مدیران با سابقه و مجرب بازار سرمایه است. او از سال ١٣٨٨ تا کنون، مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی، یکی از شرکت های وابسته به گروه سرمایه گذاری خوارزمی بوده است.او پیش از این نیز در گروه سرمایه گذاری خوارزمی،‌ به مدت دوسال مدیریت عاملی شرکت آتی نگر سپهر ایرانیان را بر عهده داشته است.

تغییرات مدیریتی در سرمایه گذاری خوارزمی رسمی شد

بورس24 : عباسعلی ارجمندی رسما سکان هدایت سرمایه گذاری خوارزمی را به دست گرفت و حسین سلیمی از این مجموعه خداحافظی کرد.

عباسعلی ارجمندی مدیر عامل سرمایه گذاری خوارزمی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش مالی و یکی از مدیران با سابقه و مجرب بازار سرمایه است. او از سال 1388 تا کنون، مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی، یکی از شرکت های وابسته به گروه سرمایه گذاری خوارزمی بوده است.او پیش از این نیز در گروه سرمایه گذاری خوارزمی،‌ به مدت دوسال مدیریت عاملی شرکت آتی نگر سپهر ایرانیان را بر عهده داشته است.
ارجمندی فعالیت حرفه ای خود را در سال 1370 از شرکت سرمایه گذاری ملی ایران به عنوان کارشناس و مدیر گروه آغاز کرد و پس از 12 سال فعالیت،‌ از سال 1382 تا 1385 بر مسند مدیریت شرکت کارگزاری ملی ایران نشست.
گروه سرمایه گذاری خوارزمی که این روز ها مورد توجه بازار است ، برنامه های متناسبی برای دستیابی به پرتفوی هدف خود در هفت حوزه راهبردی برخوردار از چشم‌انداز مطلوب سرمایه‌گذاری طراحی کرده است که صنعت بانکداری، صنعت ساختمان و مسکن، معادن و صنایع معدنی، انرژی (صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و صنعت برق)، فناوری اطلاعات (با تأکید بر فناوری اطلاعات بخش بانکی کشور)، بازرگانی، و بازار سرمایه و سایر فرصت‌های پربازده سرمایه‌گذاری را شامل می شود.
یکی از سرمایه گذاری های این مجموعه نیروگاه برق شهید منتظر قائم است ، یکی از دارایی های برجسته و سودده گروه خوارزمی که در کنار فعالیت های شرکت معدنی صدر جهان، شرکت نیرو پارسه و کارگزاری آتی نگر سپهر ایرانیان و سایر شرکت های گروه خوارزمی چشم انداز روشنی را پیش روی این گروه گشوده است. از همین روی در پی تحرک جدی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در بازار سهام، سهم با استقبال بازار به ویژه سرمایه گذاران حقیقی و صفوف خرید سنگین طی سه هفته اخیر مواجه بوده است و قیمت سهام از حدود 88 تومان با رشدی 48 درصدی اکنون در محدوده 130 تومانی قرار دارد.
گروه سرمایه گذاری خوارزمی طی سال های گذشته، بر اساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی (IMI100 )؛ به جمع 100 شرکت برتر کشور راه یافته و در شمار 10 شرکت پیشروی ایران قرار گرفته است. ارتقای جایگاه شرکت سرمایه گذاری خوارزمی به عنوان یکی از 100شرکت برتر و یکی از 10 شرکت پیشروی کشور، بهبود ساختار و ترکیب سبد سرمایه گذاری ها، توسعه عملیات فناوری اطلاعات و ارتباطات، و گسترش عملیات بازرگانی و مالی از جمله مهمترین دستاوردهای این مجموعه شناخته شده در بازار سرمایه به شمار می رود.
گروه خوارزمی در این سال ها، همواره بر برنامه محوری تاکید کرده و همزمان تلاش داشته است تا با واقع بینی و آینده نگری، متناسب با شرایط ویژه اقتصادی کشور از منافع بلند مدت سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی خود صیانت کند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24