Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت های تامین سرمایه در سطح جهان خدمات مختلفی از جمله تامین مالی ، مشاوره و مدیریت سرمایه گذاری ارائه می دهند. اکبر محمدلو ، مشاور تامین سرمایه امین با اشاره به وضعیت تامین سرمایه ها در بخش خدمات رسانی در دنیا به خبرنگار بورس ٢۴ توضیح داد: در ایران نیز تامین سرمایه در دو قسمت تامین مالی و مدیریت سرمایه گذاری انجام می شود . وی گفت : شرکت تامین سرمایه امین در بیش از یک سال و نیم گذشته با توجه به نیازسنجی که انجام داده و بررسی هایی که بصورت گسترده انجام گرفته، مرکز راهکارهایی را ایجاد کرده است که با توجه به نیاز بازار و ساختار سهامداری تامین سرمایه امین در حوزه های نفت و گاز و انرژی و سلامت و تکتولوژی فعالیت خود را آغاز کرده است.

تامین سرمایه ها به صنعت دارو و حوزه سلامت هم نفوذ کردند

بورس24 : شرکت های تامین سرمایه در سطح جهان خدمات مختلفی از جمله تامین مالی ، مشاوره و مدیریت سرمایه گذاری ارائه می دهند.
اکبر محمدلو ، مشاور تامین سرمایه امین با اشاره به وضعیت تامین سرمایه ها در بخش خدمات رسانی در دنیا به خبرنگار بورس24 توضیح داد: در ایران نیزتامین سرمایه در دو قسمت تامین مالی و مدیریت سرمایه گذاری انجام می شود .
وی گفت : شرکت تامین سرمایه امین در بیش از یک سال و نیم گذشته با توجه به نیازسنجی که انجام داده و بررسی هایی که بصورت گسترده انجام گرفته، مرکز راهکارهایی را ایجاد کرده است که با توجه به نیاز بازار و ساختار سهامداری تامین سرمایه امین در حوزه های نفت و گاز و انرژی و سلامت و تکتولوژی فعالیت خود را آغاز کرده است.
به گفته وی، با توجه به همکاری با شرکت ها، این مرکز راهکارهای سلامت ( بهداشت و درمان)که شامل بخش مالی و مدیریت سرمایه بوده ، راهکار جامع خدمات یکپارچه را هم به مشتریان می دهد که این مرکز در سال گذشته در نمایشگاه ایران فارما توسط رئیس محترم سندیکای دارویی افتتاح شد.
محمدلو در ادامه افزود: یکی از راهکارهای خدمات یکپارچه در حوزه بهداشت و همچنین حوزه خدمات درمانی ، تجهیزات پزشکی، در حوزه دارو و در بخش مالی و سایر موارد است که به شرکت ها ارائه می شود.تامین سرمایه امین در حوزه مدیریت سرمایه نیز فعال است و در سال گذشته به عنوان اولین تامین سرمایه شرکت کننده در نمایشگاه (ایران فارما) بوده‌ است.
وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه مهم ایران فارما که در مصلی بزرگ امام خمینی در حال برگزاری است برای حضور، سخنرانی و ارائه شرکت خواهیم داشت.
وی افزود: شرایط بازار دارویی با توجه به نوسانات ارزی و تورم برای تولید کنندگان، وارد کنندگان و توزیع کنندگان مشکل ایجاد کرده است و ما در مرکز راهکارهای سلامت تامین سرمایه امین این مشکلات را بررسی کرده و به این جمع بندی رسیده ایم که در صنعت دارو دارو توزیع کنندگان و تولیدکنندگان بیشترین مشکل را دارند .
محمدلو تصریح کرد: به همین دلیل توسعه کسب و کار محصولات عملیاتی مشخص می شود و راهکار متنوعی در بازار سرمایه و یا خارج از بازار سرمایه به صورت مشاوره فراهم می گردد .
وی در پایان افزود: با توجه به ارتباطات داخلی و بین المللی سعی کرده‌ایم که راهکارهای ارائه شده در این خصوص موثر بوده و کارایی لازم جهت بهبود شرایط را داشته باشند که در این مدت مفید بوده و قابل ارائه بوده اند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24