Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : هیات مدیره بورس انرژی ایران با اعلام رضایت از عملکرد سید علی حسینی برای اداره چهارمین بورس فعال در کشور برای یک دوره دیگر اداره این بورس را به وی سپرد. توسعه این بازار و تلاش برای پذیرش نفت خام به عنوان یک محصول استراتژیک از نقاط قوت مدیریت بورس انرژی در سال های گذشته به شمار می رود. در آخرین مجمع برگزار شده بورس انرژی در تیرماه حقوقی هایی شامل گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه گذاری صنایع برق و آب صبا، موسسه کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، شرکت سرمایه گذاری تدبیر، شرکت سرمایه گذاری اهداف و موسسه کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران به عنوان اعضای هیات مدیره بورس انرژی منصوب شدند.

مدیر عامل بورس انرژی ابقا شد

بورس24 : هیات مدیره بورس انرژی ایران با اعلام رضایت از عملکرد سید علی حسینی برای اداره چهارمین بورس فعال در کشور برای یک دوره دیگر اداره این بورس را به وی سپرد.

توسعه این بازار و تلاش برای پذیرش نفت خام به عنوان یک محصول استراتژیک از نقاط قوت مدیریت بورس انرژی در سال های گذشته به شمار می رود.

در آخرین مجمع برگزار شده بورس انرژی در تیرماه حقوقی هایی شامل گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه گذاری صنایع برق و آب صبا، موسسه کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، شرکت سرمایه گذاری تدبیر، شرکت سرمایه گذاری اهداف و موسسه کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران به عنوان اعضای هیات مدیره بورس انرژی منصوب شدند.

این حقوقی ها به ترتیب اشخاص حقیقی شامل محمد ملاکی، علیرضا وفا، علیرضا خجسته وهاب زاده، سیدرضا علوی، علی احمدی و علی اسلامی بیدگلی را به عنوان نمایندگان خود در هیات مدیره بورس انرژی معرفی کردند ، در حالی که شرکت سرمایه گذاری اهداف هنوز نماینده خود را معرفی نکرده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24