Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

آخرین وضعیت پذیرش و عرضه اولیه سهام دو شرکت پتروشیمی نوری و بوعلی در بورس و فرابورس پیگیری شد. سید مهدی علم الهدی معاون پذیرش و ناشران فرابورس ایران در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص آخرین وضعیت پذیرش شرکت های جدید در این بازار توضیح داد: پذیرش های فرابورس در حال انجام است و فعلا سیاست ما این است که در بازار مثبت که تقاضاها زیاد است بتوانیم عرضه های موفقی داشته باشیم.

نوری در بورس ، بوعلی در فرابورس

آخرین وضعیت پذیرش و عرضه اولیه سهام دو شرکت پتروشیمی نوری و بوعلی در بورس و فرابورس پیگیری شد.

سید مهدی علم الهدی معاون پذیرش و ناشران فرابورس ایران در گفت و گو با بورس24 در خصوص آخرین وضعیت پذیرش شرکت های جدید در این بازار توضیح داد: پذیرش های فرابورس در حال انجام است و فعلا سیاست ما این است که در بازار مثبت که تقاضاها زیاد است بتوانیم عرضه های موفقی داشته باشیم.

وی در مورد پذیرش پتروشیمی بوعلی گفت: سهام پتروشیمی بوعلی در فرابورس عرضه می شود و سهام شرکت پتروشیمی نوری در بورس تهران عرضه خواهد شد.

وی با بیان این که شرکت ها در مسیر پذیرش امکان دارد به دلایلی تغییر مسیر داده و شرایط برای پذیرش و عرضه در بازارهای مختلف را احراز کنند ، گفت : پتروشیمی بوعلی هم اکنون در مسیر پذیرش در فرابورس ایران قرار دارد که اقدامات اولیه آن در حال انجام است و به زودی شاهد عرضه اولیه آن در فرابورس خواهیم بود.

جعفر ربیعی مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس هم در این زمینه به بورس24 گفت: پتروشیمی نوری (برزویه) به احتمال 100درصد وارد بورس تهران می شود. اما در مورد پتروشیمی بوعلی هنوز چیزی مشخص نیست و مذاکرات ادامه دارد.

وی گفت: به هر حال پتروشیمی نوری ابتدا عرضه اولیه خواهد شد و سپس سهام پتروشیمی بوعلی عرضه اولیه می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24