Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

علی صحرایی مدیرعامل جدید شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص آخرین وضعیت پذیرش شرکت های جدید در بازار سهام گفت: شرکت بورس در تلاش است تا بتواند نمادهایی که توانسته اند مراحل پذیرش را طی و مقدمات را اجرایی کنند هر چه سریع تر امکان عرضه بدهد.

یک عرضه اولیه جذاب دیگر در راه است ؛ پتروشیمی نوری

بورس24 : آخرین عرضه اولیه ای که در بورس اتفاق افتاد که بسیار هم موفق عمل کرد عرضه اولیه شرکت پتروشیمی پارس بود.این شرکت عرضه موفقی را به اهالی بازار نشان داد، همین موضوع منجر شد تا اهالی بازار سرمایه در انتظار عرضه اولیه ای دیگر باشند، صحبت ها از عرضه شرکت پتروشیمی نوری در شهریور ماه توسط بورس بود که هنوز اجرایی نشده و زمان عرضه آن به طور قطعی اعلام نمی شود. مدیرعامل جدید شرکت بورس در این خصوص توضیح می دهد.

علی صحرایی مدیرعامل جدید شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفت و گو با بورس24 در خصوص آخرین وضعیت پذیرش شرکت های جدید در بازار سهام گفت: شرکت بورس در تلاش است تا بتواند نمادهایی که توانسته اند مراحل پذیرش را طی و مقدمات را اجرایی کنند هر چه سریع تر امکان عرضه بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در معاملات مثبت بازار که این روزها شاهد آن هستیم عرضه ای در بورس انجام خواهد شد، بیان داشت: مسلما شرکت بورس شرایط موجود را می سنجد و در نظر دارد تا در صورت امکان عرضه ها را به گونه ای اجرایی نماید که در اسرع وقت و در این روزهای بازار اتفاق بیفتد. ما به عنوان یک نهاد عملیاتی در بورس شرایط بازار را مشاهده می کنیم و این موضوع را در نظر می گیریم.

صحرایی گفت: شرکت ها باید مقدمات لازم را اجرایی نمایند، مسلما اگر شرکت ها بتوانند مقدمات لازم را اجرایی نمایند شرکت بورس نیز آن ها را به بازار عرضه می کند.

مدیرعامل شرکت بورس در مورد پتروشیمی نوری که قرار بود در فرابورس عرضه شود و سپس عرضه آن به بورس موکول شد هم گفت: در مورد زمان عرضه این شرکت در بورس نمی توان با قطعیت سخن گفت اما شرکت بورس و مجموعه پتروشیمی نوری تلاش خود را می کند تا هر چه سریعتر این موضوع عملیاتی شود و اهالی بازار سرمایه در هفته های آینده شاهد عرضه این شرکت در بورس تهران باشند.

این مقام مسئول در مورد روند معاملات مثبت سهم بورس در بازار عنوان کرد: تلاش ما ادامه این روند و توسعه شرکت بورس به عنوان نهاد اجرایی بازار سرمایه است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24