Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اینکه او فرار کرده یا از کشور خارج شده هم مشخص نیست! جرمی در این پرونده واقع شده یا خیر، باید رسیدگی شود ولی افراد شکایت کردند و وارد رسیدگی شدیم و...

سخنگوی قوه قضاییه: متهم اصلی سکه ثامن در دسترس نیست

بورس24 : محسنی اژه‌ ای در پاسخ به سوالیدر رابطه با سایت "سکه ثامن" پرونده‌ ای تشکیل شده و کسی که در این زمینه مسئولیت داشته ممنوع الخروج شده است یا نه؟ گفت: من از مردم درخواست دارم و آن این است که هر کسی آمد در سایت یا نشریه‌ای اعلام کرد که پول یا طلا و سکه در اختیار من قرار دهید و شروع کرد به سوددادن های غیرمتعارف، مردم شک کنند و نیایند پول و مالشان را در اختیار آنها قرار دهند ولی متاسفانه باز هم گاهی وقت ها غفلت می شود. 

وی افزود: اینکه جرمی در این پرونده واقع شده یا خیر باید رسیدگی شود ولی افراد شکایت کردند و وارد رسیدگی شدیم. طرف اصلی در دسترس نیست و اینکه آیا فرار کرده یا از کشور خارج شده مشخص نیست ولی دسترسی به او نیست که از آن اطلاع ندارم ولی برخی خبرها هست که از کشور خارج شده است.

او گفت: البته به صورت غیابی رسیدگی می‌شود. این فرد حساب های متعددی داشته که مسدود شده و ممنوع الخروج هم هست البته اگر خارج نشده باشد. سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: اموال در حال شناسایی است و مردم اطمینان داشته باشند که رسیدگی می‌ شود.

وی افزود: مشکل قوه در اینگونه پرونده‌ها که با آن مواجه می‌ شود این است، که طرف پول را می‌ برد یا کم می‌ آورد و مردم توقع دارند که اموالشان را بگیریم ولی این زمانی است، که پول باشد تا بتوانیم آن را بگیریم و قوه تلاش خودش را می‌ کند.

وی ادامه داد: اما آیا اموال همیشه به اندازه طلب شکات وجود دارد یا خیر باید بررسی شود. این پرونده تازه تشکیل شده و نمی‌ دانم کل طلب چقدر است و اموالی که غیر منقوله است، چقدر است که بحث‌ های دیگری است ولی ۶۰۰ نفر در این پرونده شکایت کرده‌ اند.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24