Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

هرگز! تندروها در میان ما جایی ندارند!!! این سخنان ولیعهد عربستان، یک روز بعد از وقوع حمله تروریستی علیه نیروهای مسلح ایران منتشر شد. بن سلمان در حالی این سخنان را به زبان می آورد، که گروهک حامی این کشور یعنی گروهک تروریستی الاهوازی روز گذشته با انجام یک حمله تروریستی علیه نیروهای نظامی و غیر نظامی ایران، تعداد زیادی از آنها را قربانی اهداف تروریستی خود کرد. بن سلمان پیشتر اعلام کرده بود، که جنگ علیه ایران را به داخل خاک این کشور می کشاند...

ولیعهد عربستان: به هیچ کسی اجازه نمی دهیم، حاکمیت کشورمان را زیر پا بگذارد

بورس24 : محمد بن سلمان ولیعهد عربستان، در جریان سخنان خود به مناسبت هشتاد و هشتمین روز ملی این کشور که امروز در خبرگزاری عربستان منتشر شد، گفت: ما هرگز به هیچ شخصی، هر کس که می خواهد باشد، اجازه نمی دهیم حاکمیت کشور ما را زیر پا بگذارد و یا با امنیت کشورمان بازی کند.  

بن سلمان که خود از حامیان اصلی مالی و تبلیغاتی گروهک های تروریستی در منطقه است، مدعی شد: اشخاص تندرو که از روحیه مسامحه گرای ما سوء استفاده می کنند جایی میان ما ندارند.

این سخنان ولیعهد عربستان یک روز بعد از وقوع حمله تروریستی علیه نیروهای مسلح ایران منتشر شد. بن سلمان در حالی این سخنان را به زبان می آورد که گروهک حامی این کشور یعنی گروهک تروریستی الاهوازی روز گذشته با انجام یک حمله تروریستی علیه نیروهای نظامی و غیر نظامی ایران، تعداد زیادی از آنها را قربانی اهداف تروریستی خود کرد.

بن سلمان پیشتر اعلام کرده بود که جنگ علیه ایران را به داخل خاک این کشور می کشاند.

منبع: مهر 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24