Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

قلی خسروی: چه چیزی در کشور ما گران شده، سپس ارزان؟ چه انتظاری است، نرخ مسکن پایین بیاید!

پاسخ یک کارشناس بازار مسکن به یک سوال؛ خانه ارزان می شود؟

بورس24 : رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تأکید بر اینکه هیچ کالایی ارزان نشده که انتظار داشته باشیم قیمت مسکن کاهش یابد، گفت: مسکن دچار رکود نشده، بلکه در یک حالت کسادی قرار دارد.

مصطفی قلی‌ خسروی در پاسخ به این سوال که برخی از متقاضیان مسکن انتظار دارند که چون معاملات مسکن کاهش یافته و بازار در رکود است، قیمت مسکن باید کاهش یابد، گفت: این چه سوالی است که مطرح می‌ شود، کدام کالا در کشور است که رشد قیمت داشته، سپس ارزان شده است که حالا انتظار داشته باشیم، قیمت مسکن باید کاهش یابد. 

برخی عاشق مصاحبه هستند  

وی با انتقاد از اظهارات برخی از افراد که اعلام می‌ کنند بازار مسکن دچار رکود شده است،‌ گفت: برخی از دوستان که مدام در مورد رکود حاکم بر بازار مسکن اظهارنظر می‌ کنند در حقیقت می‌ خواهند خود را مطرح کنند و به نوعی عاشق مصاحبه هستند. 

این اظهارات از سوی رئیس اتحادیه املاک در حالی مطرح می شود که عقبایی نایب رئیس اتحادیه می گوید، در رکود مسکن قرار داریم و در نیمه دوم سال نیز رکود معاملات به شدت افزایش خواهد یافت.

معاملات مسکن در کشور نسبت به ۶ ماه سال قبل رشد داشته

وی تأکید کرد: رکود مسکن واقعیت ندارد؛ چراکه رکود یعنی اصلاً معاملات نداشته باشیم، در حالی‌که طبق آمارهای استخراج شده میزان معاملات در کشور در ۶ ماه نخست امسال نسبت به ۶ ماه نخست سال گذشته رشد هم داشته است.

بازار مسکن کساد است

قلی خسروی افزود: استفاده از لفظ رکود مسکن درست نیست، اما می‌توان برای وضعیت کنونی بازار از کلمه کساد استفاده کرد و قطعاً این دوره کسادی بازار سپری و بازار مسکن مجدداً رونق خواهد گرفت.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به اینکه مسئولان به هیچ وجه دوست ندارند، قیمت مسکن افزایش یابد، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم بگوییم که مسکن نخرید که ارزان می‌ شود و یا اینکه بخرید احتمالاً قیمت مسکن گران می‌شود؛ چرا که مردم و متقاضیان مسکن عاقل هستند و می‌ دانند چه زمانی باید اقدام به خرید و یا فروش مسکن کنند.

زبان ملک می‌ گوید مرا ۵ سال نگه دار من تو را ۵۰ سال نگه می‌ دارم

وی ادامه داد: زبان ملک می‌ گوید که من را بخر و پنج‌ سال نگه دار و من تو را ۵۰ سال نگه می‌دارم، پس باید تأکید کرد که مسکن برخلاف ارز امن‌ترین کالا برای سرمایه‌ گذاری است.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • علی مدبری
    علی مدبری

    زهی خیال باطل.

    5 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24