Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت پلی اکریل ایران با نماد معاملاتی شپلی طی دو سال گذشته به منظور خروج از ماده ١۴١ از محل تجدید ارزیابی برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار قرار داده است. اما این افزایش سرمایه هنوز قطعی نیست و نامه درخواست انجام ارزیابی به کارشناسان دادگستری هنوز ارسال نشده است. مشکلات اصلی شرکت از سهامداری و موضوعات حاشیه ای مربوط به هیات مدیره تا وضعیت مالی شرکت موجب شده است که شرکت هر بار نتواند این افزایش سرمایه را به پیش ببرد...

یک مقام نظارتی : آخرین تحولات در «شپلی» در حال بررسی است...

بورس24 : شرکت پلی اکریل ایران با نماد معاملاتی "شپلی" طی دو سال گذشته به منظور خروج از ماده 141 از محل تجدید ارزیابی برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار قرار داده است. اما این افزایش سرمایه هنوز قطعی نیست و نامه درخواست انجام ارزیابی به کارشناسان دادگستری هنوز ارسال نشده است. مشکلات اصلی شرکت از سهامداری و موضوعات حاشیه ای مربوط به هیات مدیره تا وضعیت مالی شرکت موجب شده است که شرکت هر بار نتواند این افزایش سرمایه را به پیش ببرد.

در روزهای گذشته رئیس هیئت مدیره شرکت پلی اکریل ایران در نامه ای به معاونت پذیرش و ناشران فرابورس اعلام کرد که از زمان اطلاع رسانی قبلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی شرکت رخ نداده و مدیریت شرکت پیرو اطلاعیه ۲۱ مرداد سال جاری پیگیری لازم در راستای افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی را در دستور کار قرار داده است و در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت به سازمان بورس اطلاع رسانی می شود.

موضوع دیگری که در این بین مطرح است ، برخی سفته بازی های سهامدارانی است که ظاهراً از فرصت تجدید ارزیابی شرکت استفاده کرده و روی سهم به اصطلاح ((سرسره بازی)) می کنند و این بالا و پائین کردن قیمت سهم به ضرر سهامداران بلندمدت خواهد بود، به نظر می رسد که از نظر برخی سهامداران فرابورس ایران باید با وسواس بیشتری برخی تحرکات را رصد نماید.

صابر جعفروند مدیر نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با خبرنگار بورس24 در مورد آخرین وضعیت سهام «شپلی» گفت: در مورد پلی اکریل ایران هنوز تصمیم جدیدی وجود ندارد.در مورد موضوعات اخیر مربوط به احتمال سفته بازی و ... یا سازمان موضوع را بررسی می کند و یا به درخواست سهامداران این موضوع در قالب مکاتبه مطرح و بررسی می شود.همچنین از طرف خود شرکت باید مکاتبات لازم انجام شود ، به هر حال در این موارد مسئولیت با خود شرکت است و اقدامات باید طبق دستورالعمل انجام شود و نباید نظر شخصی اعمال شده و باید طبق قانون رفتار گردد.

وی در مورد موضوع تجدید ارزیابی دارایی یا ارسال اطلاعات از سوی شرکت گفت: اگر اطلاعات غلط از سوی شرکت داده شود ؛حتما پیگیری خواهد شد و در چهارچوب مقررات عمل می‌شود.

این مقام نظارتی در خصوص تجدید ارزیابی دارایی ها توضیح داد : اگر در قضیه تجدید ارزیابی متوجه موضوعی شویم ؛بررسی لازم انجام می شود . همچنین نوسانات قیمت سهم هم پیگیری می شود که اگر در این مورد تخلفی ببینیم مسئولیت آن با خود شرکت است ، به هر حال در اثر اشتباه احتمالی از سوی مدیران یا دادن اطلاعات غلط ، سهامدار می تواند با شکایت از طریق قانونی اقدام کنند ، لکن درباره «شپلی» فعلا چنین مواردی مطرح نیست.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24