Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا به اسپانیا توصیه کرده است که برای متوقف کردن جریان مهاجران از مدیترانه، اطراف صحرای افریقا، دیوار بکشد. ژوزف بورل وزیر امور خارجه اسپانیا این پیشنهاد دونالد ترامپ را اعلام کرد. ترامپ در پاسخ به دیپلماتهای اسپانیایی که گفته اند طول صحرای افریقا نزدیک به ۵ هزار کیلومتر میباشد، گفته است: مرز صحرا، به اندازه مرز ما با مکزیک طولانی نیست.

پیشنهاد ترامپ به اسپانیا: برای جلوگیری از ورود مهاجران، در امتداد صحرای آفریقا دیوار بکشید / مرز صحرا، به اندازه مرز ما با مکزیک طولانی نیست

بورس24 : دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا به اسپانیا توصیه کرده است که برای متوقف نمودن جریان مهاجران از مدیترانه، اطراف صحرای افریقا، دیوار بکشد.

ژوزف بورل وزیر امور خارجه اسپانیا این پیشنهاد دونالد ترامپ را اعلام کرد.

بورل در سفر پادشاه و ملکه اسپانیا به امریکا، آنها را در کاخ سفید همراهی کرده بود.

گفته میشود که ترامپ پیشنهاد مذکور را طی این دیدار ابراز داشته است.

ترامپ در پاسخ به دیپلماتهای اسپانیایی که گفته اند طول صحرای افریقا نزدیک به 5 هزار کیلومتر میباشد، گفته است: "مرز صحرا، به اندازه مرز ما با مکزیک طولانی نیست."

گفتنی است ترامپ طی کمپین انتخاباتی اش در سال 2016، در رابطه با جلوگیری از مهاجرت قاچاق، قول داده بود تا "دیوار بزرگ و زیبایی" ساخته شود.

صدها مهاجر افریقایی که به شکل قاچاق در مراکش زندگی میکنند، با امید رسیدن به اروپا، از خاکهای اسپانیا که در شمال افریقا واقع شده است، به سوی جوئتا و ملیله فرار میکنند.

این شهرها تنها مرز زمینی افریقا با اروپا هستند. به دلیل کوچک بودن این مناطق، دیوار باید از خاک دیگر کشورها نیز عبور کند.

منبع: انتخاب

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24