Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات اولین هفته شهریور ماه با رشد ۲۲۷۶ واحدی در پنج روز کاری به کانال ۱۵۷ هزار و ۳۳۷ واحدی رسید.

رکورد شکنی شاخص بورس ادامه دارد/ بازار در اختیار تک سهم‌ها بورس24 : بازار سهام در آستانه تعطیلات تقویمی هفته گذشته در حالی همچنان شاهد معاملاتی پرحجم و گردش نقدینگی مناسب در بازار سهام بود که در اغلب نمادهای معاملاتی فرصت جمع‌آوری سهام برای حقیقی‌ها فراهم شد. هرچند نماگرهای منتخب بورس تهران در آخرین روز کاری قرمزپوش به تعطیلات رفتند اما با سبزپوش ماندن شاخص کل هموزن نوید بازاری صعودی را در نخستین روز هفته معاملاتی آینده داد، بازاری که با وجود عرضه‌های مداوم حقوقی‌ها اما همچنان میزبان نقدینگی‌های جدید برای جمع‌آوری سهم‌های ارزنده است.

در این میان شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در بیست و چهارمین روز شهریور ماه با روند مثبت ۴۲۰۸ واحدی معاملات خود را آغاز کرد و در کانال ۱۵۹ هزار و ۸۹ واحدی متوقف شد که که این رقم بیشترین میزان رشد طی هفته گذشته بوده است.

به علاوه در بیست و پنجمین روز از شهریور با اُفت ۲۴۰۸ واحدی به پله ۱۵۵ هزار و ۷۱۰ واحدی صعود کرد

این در حالی است که در روز دوشنبه، بیست و ششمین روز شهریور ماه شاخص با رشد ۲۳۶۱ واحدی به ارتفاع ۱۵۸ هزار و ۷۲ واحدی اوج گرفت.

شاخص بورس در بیست و هفتمین روز شهریور ماه با روند نزولی۷۳۴ واحد به پله ۱۵۷ هزار و۳۳۷ واحدی رسید و در نهایت در روز چهارشنبه نیز به علت تعطیلی معامله‌ای در بازار بورس انجام نشد.

بر این اساس روند صعودی شاخص و توقف در نیمه کانال۱۵۷ هزار واحدی در هفته گذشته حاکی از رشد تک سهم‌های گروه خودرویی، بانکی، کامپیوتری، نفتی در تالار بورس بوده است. جمعه///+نمودار
منبع: میزان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24