Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رئیس شورای ملی زعفران ایران با بیان اینکه صادرات زعفران، هم مانند خیلی از کالاها شامل پیمان سپاری ارزی شد، گفت: با بخشنامه جدید بانک مرکزی همه...

رئیس شورای ملی زعفران: صادرات زعفران شامل پیمان‌ سپاری ارزی شد

بورس24 : رئیس شورای ملی زعفران ایران با بیان اینکه صادرات زعفران هم مانند خیلی از کالاها شامل پیمان سپاری ارزی شد، گفت: با بخشنامه جدید بانک مرکزی همه صادرکنندگان زعفران نیز باید تعهد نامه ارزی هنگام خروج کالا از گمرک را تکمیل و امضاء کنند. 

محسن احتشام در گفتگویی اظهار داشت: این بدان معنی است که ارز زعفران صادر شده باید به چهار روش بخش نامه بانک مرکزی به چرخه اقتصادی برگرداننده شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود، با این روند صادرات زعفران کاهش یابد تصریح کرد:کاهش صادرات زعفران نیز زمینه ساز کاهش قیمت این محصول را به دنبالش دارد.

رئیس شورای ملی زعفران ایران با بیان اینکه این وضعیت مسئولیت ما را در حمایت از صادرکنندگان برای بازاریابی و بازارسازی زعفران و توسعه بازار این محصول دو چندان می‌کند تصریح کرد: با توسعه سطح زیرکشت این محصول توجه‌ای به توسعه بازار و افزایش فرهنگ مصرف این محصول نشده است.

احتشام افزود: باید تمام توان و منابع خود را صرف بازاریابی، بازارسازی و توسعه بازارهای این محصول در کشور کرده تا شاهد برندسازی و جایگاه‌یابی زعفران در سطح بازارهای جهانی و به ویژه بازارهای نوظهور مثل چین کنیم.

رئیس شورای ملی زعفران ایران بیان کرد: از 20 مهر ماه امسال فصل برداشت محصول زعفران از مناطق سردسیر زعفران کاری در استان‌ های خراسان جنوبی و رضوی آغاز می‌ شود.

احتشام اظهار داشت: امسال پیش‌ بینی می‌ شود، معادل سال گذشته محصول جدید از سطح مناطق زعفران کاری استان‌ های یاد شده برداشت شود.

منبع: تسنیم  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24