Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

نشست خبری شرکت تجارت الکرتونیک پارسیان کیش با حضرو جمعی از اهالی بازار سرمایه و رسانه برگزار شد و...

همه چیز درباره عرضه اولیه شنبه ٣١ شهریور ماه را اینجا بخوانید

بورس24 : نشست خبری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با حضرو جمعی از اهالی بازار سرمایه و رسانه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا بهمنی مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش گزارشی از این مجموعه قرائت کرد و گفت: شرکت تجارت الکتونیک پارسیان کیش در انواع حوزه های تولیدی، پشتیبانی و خدمات و بازرگانی فعالیت می کند و این مجموعه یک ساختمان در خیابان جردن و یک ساختمان در کیش دارد.

او گفت: همچنین کارخانه پرند نیز مورد استفاده ما قرار می گیرد، دستگاه های خودپرداز ما در 19 استان کشور فعالیت می کند و ما نمایندگی چندین شرکت خارجی را در کشور داریم. در حوزه بازرگانی ما به تامین خدمات دستگاه های کارتخوان و تامین انواع تجهیزات ذخیره ساز و کامپیوتری اقدام می کنیم.

وی ادامه داد: شرکت در شش ماهه سال مالی 97 توانسته فروش کاغذهای حرارتی به اندازه 19551000 داشته باشد این در حالی است که در سال 95 ما به اندازه 27217000 ریال فروش داشته ایم. ما از دستگاه های چاپ و برش کاغذ که از کشور اسپانیا وارد شده استفاده کرده و این خط تولیدی در حال حاضر در شرکت مستقر بوده و دستگاه ها در محل کارخانه نصب و راه اندازی آن حدود 2 ماه است که انجام گرفته و بهره برداری از 100 آن نیز صورت گرفته است.

وی بیان داشت: سود خالص مجموعه در تاریخ 31/2 ( برابر با 6 ماهه سال مالی )برابر با 62000 میلیون ریال، بوده و این در حالی است که در سال 96 سودخالص مجموعه برابر با 106640 میلیون ریال بوده است. فعالیت عمده شرکت تا کنون شامل خرید دستگاه های چاپ، برش و بسته بندی، افزایش سرمایه از 120 میلیارد ریال به 400 میلیون ریال، رشد قابل توجه تعمیر دستگاه های کارتخوان، شرکت در مناقصات تعمیرات و تامین و پشتیبانی خدمات خودپرداز ( عقد قرارداد فروش کاغذ حرارتی با بانک مسکن و آینده و فن آوا کارت ) و سرمایه گذاری در سهام شرکت های بورسی است.

در ادامه بهمنی در پاسخ به سوال حاضرین در خصوص ورود به حوزه دانش بنیان گفت: ما به حوزه دانش بنیان وارد خواهیم شد. تنوع محصولی POS بالا بوده و در نتیجه تنوع قیمتی نیز وجود دارد، ما به حوزه NFC SUPPORT و MPOS ها وارد خواهیم شد.

وی در مورد میزان درآمد شرکت توضیح داد: فروش POS به این صورت نیست که مشتری ثابت داشته باشد معمولا اتفاقی می افتد و نرخ ها نیز ثابت نیست، معمولا این فروش در 6 ماهه دوم سال مالی رشد خوبی دارد و 6 ماهه اول رقم فروش آن زیاد نیست.

بهمنی در مورد واردات و صادرات گفت: ما صادرات نداریم و واردات مواد اولیه داریم، در نظر داریم تا در حوزه کارت و صندوق فروشگاهی وارد شویم، به حوزه سیمکارت نیز وارد شده ایم، برای گام اول نیز در مناقصه رایتل برنده شده و قرارداد 5 میلیون سیم کارت با این شرکت منعقد کردیم تا طی یکسال آن را در اختیار شرکت قرار دهیم. این 5 میلیون سیمکارت به اندازه 11 میلیارد تومان ارزش دارد.

وی افزود: ما نماینده شرکت های کین تلر، هانسور، هانتاکی، بای تل هستیم و هنوز با آن ها به مشکلی به جهت تحریم ها بر نخوردیم.

مدیرعامل مجموعه پرداخت الکترونیک پارسیان کیش تصریح کرد: ما برای ورود مواد اولیه خود انواع سناریو ها را چیده ایم تا در صورت تحریم ها و وجود مشکلات بتوانیم مواد اولیه خود را تامین کنیم. ما به محصولات جایگزین نیز اندیشیده ایم و با شرکت های کره ای و چینی نیز هنوز مشکلی نداریم.

وی در مورد ورود به حوزه سیم کارت در پاسخ به سوال حاضرین بیان داشت: ما به حوزه سیمکارت کاملا حرفه ای وارد شده ایم و پس از رایتل وارد قرارداد با مخابرات خواهیم شد، این قرارداد هنوز قطعی نشده و در مناقصه آن شرکت می کنیم. در نطر داریم تا آن را در سه بخش 15 میلیونی مدیریت کنیم. اطلاعات کامل تر در صورت تکمیل و قطعی شدن موضوع اعلام می شود.

گفتنی است، سهم شنبه به تاریخ 31 شهریور ماه عرضه خواهد شد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24