Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این آدم دموکراسی ما را به خطر انداخته دولت ترامپ ١٢ هزار و ٨٠٠ کودک را در بازداشت دارد! به نظر من حمله به دموکراسی ما از ۵ جبهه انجام شده است. نخست حمله دونالد ترامپ به حاکمیت قانون است؛ و دوم...

هیلاری کلینتون: پیگیری تمامی رفتارهای زشت ترامپ و تیمش کار بسیار سختی است

بورس24 : هیلاری کلینتون ، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در یک مقاله در وبگاه «آتلانتیک» به انتقادهای گسترده از دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا پرداخت.

وی در این وبگاه نوشت: «حدود دو سال از زمانی که دونالد ترامپ موفق به کسب آرای کالج الکترال شد، می گذرد. یک روز پس از پیروزی او در انتخابات آمریکا، من در یک سخنرانی گفتم "ما به او یک ذهن باز و شانسی برای اداره کشور بدهکار هستیم." امیدوار بودم که این ترس و نگرانی ام برای آینده کشور از بین برود. ولی این نگرانی ها از بین نرفت.»

کلینتون در ادامه نوشت: در مدت 21 ماهی که از ریاست جمهوری ترامپ می گذرد، او به وعده های انتخاباتی اش عمل نکرده است. به عنوان مثال می توان به خشونت هایی که دولت او علیه خانواده های مهاجران در مرزها به کار گرفته است، اشاره کرد. از جمله این خشونت ها می توان جدا کردن کودکان از پدر و مادرشان را بیان کرد. کودکانی که برخی از آنها فقط 8 ماه دارند. بنابر اعلام نیویورک تایمز، دولت ترامپ همچنان 12 هزار و 800 کودک را در بازداشت دارد.

او افزود: پس از آن هم می توان به بی توجهی رئیس جمهور به توفان سهمگین پورتوریکو اشاره کرد. پس از وقوع توفان وحشتناک ماریا، رئیس جمهور حتی به خود زحمت واکنش نشان دادن به این توفان را نداد. حدود سه هزار آمریکایی قربانی شدند. هم اکنون هم ترامپ منکر این مسئله شده که این مرگ و میرها ناشی از وقوع توفان بوده است. همچنین با وجود محکومیت چندین افسر اطلاعاتی روس به دلیل هک کردن کمیته ملی حزب دموکرات در سال 2016، وی همچنان این حمله جدی علیه کشورمان بوسیله یک قدرت خارجی را تکذیب می کند.

کلینتون در ادامه متذکر شد: «ترامپ و تیمش اقدامات زشت زیادی انجام داده اند که پیگیری همه آنها کار دشواری است. مهم ترین مسئله حفاظت از دموکراسی آمریکاست. به عنوان شهروند آمریکا این مهم ترین وظیفه ماست و در حال حاضر دموکراسی ما در بحران قرار گرفته است. البته هیچ تانکی در خیابانها وجود ندارد. اما سازمان ها و سنت های دموکراتیک ما تحت محاصره قرار گرفته اند. ما باید هر کاری که لازم است برای مقابله با این مسئله انجام دهیم. حتی یک لحظه هم نباید وقت را تلف کنیم.»

وی افزود: «به نظر من این حمله به دموکراسی ما از 5 جبهه انجام شده است. نخست حمله دونالد ترامپ به حاکمیت قانون است. دوم، مشروعیت انتخابات ما مورد تردید واقع شده است. سوم، رئیس جمهور جنگی را علیه حقیقت و منطق به راه انداخته است. چهارم، فساد گسترده دولت ترامپ است و پنجم اینکه ترامپ وحدت ملی را که باعث ایجاد دموکراسی می شود، تضعیف می کند.»

منبع: باشگاه خبرنگاران 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24