Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در آستانه جا به جایی قرار گرفت. تغییرات در صندوق ذخیره فرهنگیان از آن جهت با اهمیت است که این صندوق از طریق سرمایه گذاری فرهنگیان در بازار سهام دارای پرتفولویی به ارزش بیش از ۵٠٠٠ میلیارد تومان است.

خبرهای اولیه از جا به جایی قدرت در صندوق ذخیره فرهنگیان

بورس24 : مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در آستانه جا به جایی قرار گرفت.

گفته می شود ، فرشید گل زاده مدیرعامل مستعفی فروشگاه های زنجیره ای رفاه یکی از گزینه‌های جدی برای مدیریت صندوق ذخیره فرهنگیان است.تا به امروز مهدی نیکدل سکان مدیریتی صندوق ذخیره فرهنگیان را برعهده داشت.

تغییرات در صندوق ذخیره فرهنگیان از آن جهت با اهمیت است که این صندوق از طریق سرمایه گذاری فرهنگیان در بازار سهام دارای پرتفولویی به ارزش بیش از 5000 میلیارد تومان است.

فرشید گل زاده در سال ۹۵ به عضویت غیرموظف هیئت مدیره باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران درآمد. وی هم‌اکنون یکی از اعضای هیئت مدیره بنیاد امید ایرانیان است.

او دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر و کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاه صنعتی شریف و دکترای مدیریت دانش از دانشگاه شفیلد است.

وی به درخواست وزیر ورزش وقت محمود گودرزی به عضویت غیرموظف هیئت مدیره باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران درآمد تا به سازماندهی اقتصادی باشگاه کمک نماید. پیشنهاد تبدیل یارانه نقدی به سبد ۵۵ هزار تومانی کالا توسط مدیرعامل فروشگاه رفاه به دولت ازجمله راهکارهای مورد استقبال دولت تدبیر و امید بوده ‌است.در دوره مدیریت وی در فروشگاه رفاه، چندین فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور تأسیس شد. راه‌اندازی نسل جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اصلاح فرایند توزیع و کاهش ۲۰درصدی قیمت در فروشگاه‌ها اتفاق افتاد.او در تیر ماه 97 از سمت مدیریت عاملی فروشگاه های زنجیره ای رفاه استعفا داده بود.

گل زاده در گفت و گو با بورس24 خبر انتصاب خود به عنوان مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان را نه تائید کرد و نه تکذیب.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24