Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عرضه کم بود، حالا زیاد می شود انتظار ما کاهش نرخ است با تصمیم دولت فرآیند ترخیص ۶٠٠ هزار گوشی از روز گذشته آغاز شده است و در بخش اول ۵ هزار گوشی تلفن همراه از گمرک ترخیص شد و باید تسریع شود، تا بزودی ۶٠٠ هزار گوشی موجود در گمرک وارد بازار شود و به تدریج با تامین کمبود بازار گرانی ناشی از کمبود فروکش کند و...

خبر وزیر جوان ارتباطات از احتمال تعدیل قیمت‌ گوشی های موبایل

بورس24 : محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه نشست حقوق شهروندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تصمیم دولت فرآیند ترخیص 600 هزار گوشی از روز گذشته آغاز شده است و در بخش اول 5 هزار گوشی تلفن همراه از گمرک ترخیص شد و باید تسریع شود تا بزودی 600 هزار گوشی موجود در گمرک وارد بازار شود و به تدریج با تامین کمبود بازار گرانی ناشی از کمبود فروکش کند ، مردم به نیازمندی های خود را تامین کنند.

او گفت: بر این اساس فروشندگان هم که کسب و کارشان مدتی است، دچار اختلال بود با رونق فروش مواجه می شوند. 

وزیر ارتباطات ادامه داد: 600 هزار گوشی موجود در گمرک با توجه به شرایط اقتصادی فعلی نیاز دو ماه بازار را برآورده می کند ولی برای پس از آن نیز تمهیداتی در نظرگرفته شده و واردات تسهیل شده است تا بازار دچار کمبود نشود.

آذری جهرمی افزود: این 600 هزار گوشی که در حال حاضر روند ترخیص شان آزاد شده از ارز غیر تخصیصی استفاده کرده بودند و ترخیص آنان نیز براساس همین اصل صورت می گیرد.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه مطلبی در خصوص عدم کاهش قیمت تلفن همراه با وجود ترخیص این کالا از گمرک از قول وی نقل شده است، اظهار داشت: این نقل قول خلاف واقع است و چنین صحبتی نکرده ام و همان طور که پیشتر نیز گفته بودم، گرانی گوشی ناشی از دو عامل گرانی ارز و کمبود کالا در بازار است و به طور طبیعی با تامین نیازهای بازار انتظار فروکش کردن بخشی از گرانی که مربوط به کمبود کالا در بازار است، می رود. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24