Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بهروز رحمتی مدیر امور سهام،سرمایه گذاری و مجامع شرکت ملی مس در خصوص علل صف فروش «فملی» به بورس ٢۴ گفت:اتفاق خاصی که منجر به کاهش تولید و فروش شرکت شود رخ نداده است و این امر طبیعی است که پس از یک دوره رشد ارزش سهام ، شاهد افزایش عرضه و اصلاح در سهم باشیم و جای نگرانی نیست.

مدیر سرمایه گذاری «فملی» : نگران مس نباشید ؛ امسال رکورد تولید را می زنیم ، بازار در حال اصلاح موقت است

بورس24 : بازار سرمایه روز گذشته از بالا رفتن های مداوم خسته شد و به مصلحت دانست قدری استراحت کند!

در این بین گروه فلزات قدری با کاهش تقاضا و فشار فروش روبرو بودند و شرکت ملی مس اولین روز هفته را با صف فروش به پایان برد و امروز را هم منفی شروع کرده است.

بهروز رحمتی مدیر امور سهام،سرمایه گذاری و مجامع شرکت ملی مس در خصوص علل صف فروش «فملی» به بورس24 گفت:اتفاق خاصی که منجر به کاهش تولید و فروش شرکت شود رخ نداده است و این امر طبیعی است که پس از یک دوره رشد ارزش سهام ، شاهد افزایش عرضه و اصلاح در سهم باشیم و جای نگرانی نیست.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که برخی مطرح می کنند شرکت با مشکل فروش صادراتی روبرو است؟ گفت: در یک ماه اخیر با توجه به افزایش تقاضا برای کاتد مس در بورس کالا برای تامین نیاز بازار مجبور به عرضه بیشتر کالا در بازار داخل بودیم ، از طرفی مشکل خاصی برای صادرات وجود ندارد و با چین و ترکیه در حال رایزنی هستیم و طبق برنامه ای که داشتیم صادرات عملیاتی خواهد شد.

رحمتی در خصوص ادامه پتانسیل رشد سهام «فملی» هم گفت: سهام مس با توجه به شرایط شرکت و روند تولید و فروش این پتانسیل که باز هم رشد داشته باشد را دارد. در سال جاری ملی مس رکورد تولیدمس کاتد را خواهد شکست و در زمینه تولید و هم فروش از برنامه جلوتر است و نگرانی خاصی نداریم.

وی در خصوص تاثیر نحوه قیمت گذاری جدید محصولات هم گفت: این موضوع که سقف دامنه نوسان حذف شد اقدام خوبی بود اما هنوز قیمت گذاری با دلار بازار آزاد فاصله دارد که باید اصلاح شود اما با این وجود هم سهام پتانسیل رشد را دارد.

این مقام مسئول در ملی مس در پایان گفت:با توجه به استراتژیک بودن فلز مس در دنیا این صنعت می تواند صنعتی پیشرو در سودآوری در بین سایر صنایع فلزی باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24