Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

۱۸ نفر از لیدر‌ها و اعضای فعال دسیسه هرمی و کلاهبردارانه جدید با نام فایننشیال (financial) با تلاش گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند...

جلوی خروج غیر قانونی ارز توسط فایننشیال گرفته شد

بورس24 : ۱۸ نفر از لیدر‌ها و اعضای فعال دسیسه هرمی و کلاهبردارانه جدید با نام فایننشیال (financial) با تلاش گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، با تلاش گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادارات‌ کل اطلاعات استان فارس و هرمزگان و در راستای صیانت از سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از هر گونه اخلال در نظام اقتصادی کشور،  تعداد 18 نفر از لیدرها و اعضای فعال دسیسه هرمی و کلاهبردارانه جدید با نام فایننشیال (financial)، دستگیر شدند و پرونده تخلفات آنها به مراجع قضایی ارجاع شد.

این افراد با استفاده از روش‌ های اغواگرایانه اقدام به جذب سرمایه افراد و کلاهبرداری از آنها و همچنین راه‌ اندازی چندین هرم و زنجیره انسانی کرده و مبالغ قابل توجهی ارز از کشور از طریق صرافی‌ های غیر مجاز و یا به صورت فیزیکی خارج نموده بودند.

روابط عمومی وزارت اطلاعات ضمن تشکر از هوشیاری و اقدام به موقع در اطلاع‌ رسانی اخبار به ستادهای خبری، از مردم شریف و ولایتمدار درخواست کرده است با عنایت به شکل‌ گیری مجدد دسیسه‌ های هرمی با ترفندهای جدید و کلاهبرداری آنها و احتمال مالباخته شدن افراد، پیش از هر گونه سرمایه‌ گذاری در طرح‌ هایی از این قبیل، اطلاعات لازم را کسب و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به شماره 113 اعلام کنند. گفتنی است، همچنین به افراد سودجو نیز هشدار داده شده است، که فعالیت‌ های آنها مورد رصد است و در صورت انجام دادن اقدامات غیر قانونی، با آنها قاطعانه برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24