Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جزئیات این خبر را اینجا بخوانید...

شنبه هفته آینده ۲۴ شهریور ماه، زمان عرضه های پر حجم فولادسازان در بورس کالا

بورس24 :پیرو اصلاحیه صورت گرفته در خصوص دستورالعمل تنظیم بازار محصولات فولادی که از سوی وزارت صمت به بورس کالای ایران ابلاغ شد، شنبه هفته آینده ۲۴ شهریور ماه، شاهد عرضه های پرحجم فولادسازان کشور به میزان ۱۹۴هزار و ۵۶۰ تن در بورس کالا خواهیم بود.

دستورالعمل تنظیم بازار محصولات فولادی روز گذشته با ۲ اصلاحیه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به بورس کالای ایران ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل، از این پس قیمت های پایه محصولات فولادی در بورس کالا معادل متوسط نرخ کشف شده کالاها در ۴ عرضه آخر بورس کالا است و همچنین سقف رقابت محصولات فولادی در معاملات بورس کالا باز شد. از این رو شرکت های فولادی روز شنبه هفته آینده با سبدهای سنگین به بورس کالا می آیند، تا مصرف کنندگان نیز دست پر تالار نقره ای را ترک کنند.

بر اساس اطلاعیه عرضه روز شنبه بورس کالا، شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۷۵هزار و ۲۰ تن ورق گرم B و ۲۵هزار و ۸۰ تن ورق گرم C را در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا عرضه می کند.

همچنین فولاد خوزستان ۳۰ هزار تن شمش بلوم، فولاد خراسان ۵ هزار تن سبد میلگرد مخلوط، فولاد کاوه اروند ۶هزار تن سبد میلگرد مخلوط و پرشین فولاد آریا نیز ۳۳۰۰ تن سبد میلگرد مخلوط را بر تابلوی عرضه بورس کالا ثبت می کنند. دیگر عرضه کننده روز شنبه تالار نقره ای نیز ذوب آهن اصفهان است.

این شرکت ۳۰هزار و ۱۴۰ تن تیرآهن ۱۴ تا ۱۸ و ۲۰هزار و ۲۰ تن سبد میلگرد ۱۲ تا ۳۲ را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

منبع: کالا خبر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24