Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پول بخش خصوصی به زیر لحاف و تشک می رود! سکه، طلا و ملک هم مقصد دیگری است یک عده هم با پول‌ ها از کشور خارج می‌ شوند! من به تک نرخی شدن ارز اعتقاد دارم، اما... فکرش را هم از مغزمان بیرون کنیم! محمد رضا نعمت‌ زاده وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، در سخنانی با اشاره به سیاست تک نرخی شدن ارز که از فروردین امسال از سوی دولت اعلام شده است، اظهار داشت: «من به تک نرخی شدن ارز اعتقاد دارم، اما در شرایط فعلی با این تهدید‌هایی که مرتب متوجه کشور است، بهتر است، تا چند سالی تک نرخی شدن ارز را از مغزمان بیرون کنیم...

نظر وزیر سابق صنعت روحانی درباره سرنوشت سرمایه ها

بورس24 : محمد‌ رضا نعمت‌ زادهوزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، در سخنانیبا اشاره به سیاست تک نرخی شدن ارز که از فروردین امسال از سوی دولت اعلام شده است، اظهار داشت: «من به تک نرخی شدن ارز اعتقاد دارم، اما در شرایط فعلی با این تهدید‌هایی که مرتب متوجه کشور است بهتر است، تا چند سالی تک نرخی شدن ارز را از مغزمان بیرون کنیم.

وی ادامه داد: چون در شرایط عادی اگر عرضه و تقاضا بالانس شود، خود به خود تک نرخی شدن ارز حاصل خواهد شد. اما در شرایط فعلی بویژه با تحریم‌ ها این امر ممکن نیست». 

وی درباره نحوه همکاری دولت و بخش خصوصی در دوره تحریم و فشار‌های اقتصادی می‌ گوید: «در دوره جنگ، ما از تجار و صنعت گران بخش خصوصی مثل مرحوم عالی نسب برای سهمیه‌ بندی کالا‌ها استفاده کردیم.

او گفت: به خاطر همین آن سهمیه‌ بندی ۸ سال جواب داد. ولی با این سر و صدایی که ما اخیرا راه انداختیم، سبب دوری بخش خصوصی می‌ شود. سرمایه بخش خصوصی یا می‌ رود زیر لحاف و تشک و یا می‌ رود به سمت سکه و طلا و ملک و یک عده هم با پول‌ ها از کشور خارج می‌ شوند».‌

منبع: فرارو برگرفته از ماهنامه کارخانه‌ دار 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24