Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

عباس آرگون عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص خبر آزادسازی سقف رقابت محصولاتی فولادی در بورس کالای ایران گفت: صحبت هایی در این خصوص در هیئت نمایندگان شده و کلیت این موضوع مورد تایید است اما باید شرایط را سنجید و نسبت به اجرایی شدن این موضوع جزئیات زیادی را مدنظر قرار داد.

خبرمهم فولادی ها تائید شد / یک عضو اتاق بازرگانی : معاون وزیر صنعت امروز از آزاد شدن قریب الوقوع سقف رقابت محصولات فولادی در بورس خبر داد

بورس24 : به دنبال آزاد سازی دامنه نوسان محصولات و فرآورده های نفتی ، مس و آلومینیوم در هفته های گذشته در بورس کالای ایران، اخباری مبنی بر آزاد سازی دامنه نوسان محصولات فولادی نیز امروز در شبکه های مجازی در حال دست به دست شدن است.

گفته می شود ، جعفر سرقینی معاون وزیر صمت در جلسه نمایندگان اتاق بازرگانی تهران از برداشتن سقف رقابتی محصولات فولادی در بورس کالا خبر داده است.

عباس آرگون عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفت و گو با بورس24 در خصوص خبر آزادسازی سقف رقابت محصولاتی فولادی در بورس کالای ایران گفت: صحبت هایی در این خصوص در جمع هیئت نمایندگان شده و کلیت این موضوع مورد تایید است اما باید شرایط را سنجید و نسبت به اجرایی شدن این موضوع جزئیات زیادی را مدنظر قرار داد.

وی ادامه داد: آقای سرقینی نیز امروز کلیت این موضوع را بیان کردند و در خصوص آن صحبت کردند اما هنوز جزئیات آن مشخص نیست و باید منتظر تصمیم نهایی باشیم.

وی افزود: با توجه به نوسانات موجود و افزایش نرخ دلار این موضوع مورد توجه قرار گرفت و همان طور که گفته شد آزاد سازی سقف رقابت در هیئت نمایندگان مورد بحث قرار گرفت و در جریان است و ان شا الله انجام می شود.

پایگاه خبری با اقتصاد از قول معاون معدنی وزیر صنعت گزارش داده بود که امروز جعفر سرقینی در جمع اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفته :از زمانی که نرخ ارز ملتهب شد بر بازار فلزات نیز تاثیر گذاشت.ما درزمینه فلزات خودکفا هستیم به طورى که ٢.٥ برابر نیاز کشور فولاد و ٢.٥ برابر نیاز کشور روى تولید مى کنیم بنابراین جو روانى موجود در بازار براى این صنعت غلط است.

وی گفته : از زمانى که سقف رقابت مس و آلمینیوم در بورس را برداشتیم قیمت ها حدود ٥٤درصد رقابتى شدند.سقف رقابت فولاد در بورس کالا را بر می داریم که در این صورت رقابت حدود ٣٠درصد خواهد شد.قیمت هر گرم میلگرد در اوج نوسانات ارزى ٤٦٠٠تومان بود که روز گذشته به ٤١٠٠ تومان رسید و با آزادسازى قیمت فولاد، فردا با قیمت حدودا ٣٦٠٠ عرضه خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24