Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

آنها مرتب پیغام مذاکره می‌ فرستند دوستید؟! پس چرا می‌ خواهید، به زندگی مردم ایران فشار وارد کنید؟ اگر تصور می‌ کنید، با فشار مردم به خیابان‌ ها می آیند، اشتباه می کنید امروز باید راست و چپ همه با هم باشیم روحانی خطاب به سردمداران کاخ سفید، گفت: اگر راست می‌ گویید و دوستدار ملت ایران هستید، چرا می‌ خواهید به زندگی مردم ایران فشار وارد سازید؟ اگر تصور می‌ کنید، با فشار و اقدامات شما مردم به خیابان‌ ها آمده و دستان خود را به نشانه تسلیم در مقابل آمریکا و کاخ سفید بالا می‌ برند، در خطا و اشتباه هستید...

روحانی: مگر ملت ایران در برابر فشار یک گروه حاکم جدید در کاخ سفید دچار هراس می‌ شود؟

بورس24 : حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان امروز گفته است، که آمریکایی‌‌ ها از یک طرف ملت ایران را تحت فشار قرار می‌ دهند و از طرف دیگر از طرق مختلف پیغام مذاکره می‌ فرستند.

پیشتر دونالد ترامپ گفته بود، که برای دیدار با مقامات ایران آمادگی دارد و امکان دیدار با روحانی در حاشیه سفر به نیویورک را رد نمی‌ کند. 

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز شنبه در چهاردهمین جشنواره ملی شهید رجایی گفت: مگر ملت ایران ملتی است، که در برابر فشار یک گروه حاکم جدید در کاخ سفید که خودشان هم نمی‌ دانند چه می‌ گویند و چه کار می‌ کنند و با همه درگیر هستند، دچار هراس می‌ شوند؟ گروه جدیدی که در کاخ سفید مستقر شدند، نه تنها با نظام جمهوری اسلامی ایران بلکه با دوستان قدیمی و سنتی‌ شان و با کشورهایی که با آنها روابط اقتصادی بالا دارند، نیز دچار درگیری هستند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آنها از یک طرف ملت ایران را تحت فشار قرار می‌دهند و از طرف دیگر از طرق مختلف پیغام مذاکره می‌فرستند در این شرایط قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را؟ پیغام و نرمش در پیام‌تان را ببینیم یا عمل ددمنشانه‌ تان را ملاک قرار دهیم؟

روحانی خطاب به سردمداران کاخ سفید، گفت: اگر راست می‌ گویید و دوستدار ملت ایران هستید چرا می‌ خواهید به زندگی مردم ایران فشار وارد سازید. اگر تصور می‌ کنید با فشار و اقدامات شما مردم به خیابان‌ ها آمده و دستان خود را به نشانه تسلیم در مقابل آمریکا و کاخ سفید بالا می‌ برند در خطا و اشتباه هستید.

انتقاد از چپ رو راست داخلی

روحانی همچنین با بیان اینکه دولت نمی‌ تواند از یک طرف با آمریکا بجنگد و از طرفی حواسش به راست و چپ باشد، گفت: امروز روبروی دولت، رژیم صهیونیستی قرار دارد و بایستی راست و چپ در این میدان جنگ حامی دولت باشند. امروز باید راست و چپ همه با هم باشیم.

منبع: آفتاب نیوز  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24