Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

ابراهیم حسینی نژاد مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص دلیل استقبال از سهم و صف خرید آن گفت: مجموعه سپ از نظر سهم بازار و درآمد در شرایط مساعدی قرار دارد و می توانیم بگوییم از آنچه که پیش بینی کرده بودیم شرایط بهتری داریم. چنانچه شرایط ادامه پیدا کند می توانیم در این مجموعه اقدامات بهتری را شاهد باشیم.

«سپ» از دلایل اقبال بازار به سهم می گوید/ اتفاقات خوبی در راه است

بورس24 : شرکت پرداخت الکترونیک سامان با نماد «سپ» که به تازگی به خانواده بازار سرمایه وارد شده از موج مثبت های بازار عقب نمانده و این سهم هم افزایش قیمت و حتی صف خرید را تجربه کرده است. به نظر می رسد شرکت های فعال در این صنعت در نظر دارند تا همکاری های موفقیت آمیزی را با هم داشته باشند. این شرکت ها می خواهند تا با این همکاری تاثیر تحریم ها را بر خود کاهش دهند و از طرفی درآمدهای خود را نیز افزایش دهند، که به زودی جزئیات این همکاری‌ها منتشر خواهد شد.

ابراهیم حسینی نژاد مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان در گفت و گو با بورس24 در خصوص دلیل استقبال از سهم و صف خرید آن گفت: مجموعه سپ از نظر سهم بازار و درآمد در شرایط مساعدی قرار دارد و می توانیم بگوییم از آنچه که پیش بینی کرده بودیم شرایط بهتری داریم. چنانچه شرایط ادامه پیدا کند می توانیم در این مجموعه اقدامات بهتری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به نوساناتی که در نرخ ارز اتفاق افتاده امکان این که هزینه های شرکت ها را افزایش دهد وجود دارد، اما این تاثیرات قابل کنترل است و با توجه به این که نوع فعالیت شرکت های پرداخت با سایر زمینه ها متفاوت است این نوسان و افزایش نرخ ارز را می‌توان کنترل کرد.

وی افزود: شرکت در چند ماه گذشته رشد فروش خوبی داشته که احتمال دستیابی به بودجه سالانه را بالا می برد. وضعیت بودجه ماهانه و میان دوره ای شرکت نشان داده که این مجموعه می تواند سال را به خوبی به پایان برساند.

حسینی نژاد عنوان کرد: عملکرد های عملیاتی و مالی ماهانه در کنار حمایت های سهامدار عمده و بازارگردانی خوب سهم منجر به افزایش تقاضا و صف خریدهایی شد که شاهد آن هستیم.

او تاکید کرد: ما معتقدیم که این سهم هنوز هم می تواند P/E بهتری داشته باشد و هنوز قیمت سهم تا رسیدن به ارزش ذاتی فاصله دارد و سهامداران سپ روزهای خوبی را خواهند دید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد جدیدی در شرکت منعقد شده یا همان قراردادهای گذشته مدیریت می شود، گفت: اساسا درآمدهای شرکت های پرداخت به نحوی نیست که قراردادی بتواند در کوتاه مدت تاثیری بر درآمدهایش داشته باشد بلکه این‌موضوعات نشان از پویایی شرکت ها و آینده خوب شان است. سپ نیز با تکیه بر قراردادهای بلند مدتش با بیش از ۱۵ بانک و یک میلیون مشتری ریز ‌و درشت بر همین مدار است و پایداری خدمت رسانی و تنوع خدمات توانسته در این چند سال حاشیه سود خوبی برای سپ ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت سپ گفت: در آینده شرکت تکنولوژی های جدیدی را به مجموعه وارد خواهد کرد و ما شاهد افزایش تراکنش ها خواهیم بود. در نمایشگاه الکامپ ما از محصول جدید بلوتوث پیمنت رونمایی کردیم که به زودی مجوزهای لازم اخذ شده و به بازار عرضه خواهد شد.

حسینی نژاد تصریح کرد: تکنولوژی های جدید به این صنعت و شرکت وارد خواهد شد که این نشان از پویایی شرکت دارد و به زودی همکاری های جدید بین ما و شرکت های همکار اتفاق خواهد افتاد تا بتوانیم فرصتی برای رشد صنعت ایجاد کنیم، با قطعی شدن این موضوع اطلاعات در اختیار همگان قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ما از تحریم استقبال نمی کنیم اما اگر تمرکز داشته باشیم و به شکل منطقی با تحریم ها برخورد کنیم می توان آن را به فرصتی برای بالندگی تبدیل کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24