Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پس فعلا ارجاع سؤال از رئیس‌ جمهور به قوه قضائیه لازم نیست موضوع فعلا منتفی است اینکه اقتصاد کشور به این وضعیت دچار شده، هم فهمیدیم، تعمدی در کار نبوده نماینده مردم املش و رودسر در مجلس در سخنانی گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در جلسه هیئت رئیسه نظرش این بود، که درباره سوالاتی که نمایندگان داشتند و از آنها قانع نشدند، موضوعات در حدی نبوده که جرم شناخته شود...

عضو هیئت رئیسه مجلس: به این جمع‌ بندی رسیدیم، رئیس‌ جمهور استنکاف از قانون نداشته

بورس24 : اسدالله عباسی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌ و گویی با اشاره به ارجاع سؤال از رئیس‌ جمهور به قوه قضائیه گفت: در جلسه‌ ای که در هیئت رئیسه در این باره داشتیم به این جمع‌ بندی رسیدیم، که رئیس‌ جمهور استنکاف از قانون نداشته و فعلا نباید به قوه قضائیه ارجاع شود. 

وی ادامه داد: ارجاع سؤال از رئیس‌ جمهور به قوه قضائیه فعلا منتفی شده است، مگر اینکه سوال‌ کنندگان مدارکی را ارائه کنند، که بتوان استنکاف از قانون را اثبات کرد و این موضوع را به قوه قضائیه ارجاع داد.  

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس اضافه کرد: علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در جلسه هیئت رئیسه نظرش این بود که درباره سوالاتی که نمایندگان داشتند و از آنها قانع نشدند، موضوعات در حدی نبوده که جرم شناخته شود. 

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: به این جمع‌ بندی رسیدیم که تعمدی نبوده که اقتصاد کشور به این وضعیت دچار شده است.

عباسی با بیان اینکه در هر صورت آخرین نظر را هیئت رئیسه مجلس درباره ارجاع سؤال از رئیس‌ جمهور به قوه قضائیه را می‌ دهد، گفت: در آخرین جلسه هیئت رئیسه نظر بر این بود که نباید این سؤالات به قوه قضائیه ارجاع شود.

منبع: تسنیم  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24