Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت پتروشیمی پارس در مرداد ماه ٩۴٠۶ میلیارد ریال فروش داشته است . آخرین گزارش منتشره در کدال نشان می دهد : این شرکت در ۵ ماهه امسال ٣٣۴۴۵ میلیارد ریال فروش داشته است که تا حدودی عملکرد خوبی بوده است ، حال آن که مبلغ فروش شرکت در ۵ ماهه ابتدای سال گذشته معادل ٢٠۴٢٩ میلیارد ریال است. از زمان عرضه اولیه تاکنون ، شرکت پتروشیمی پارس با اخبار مثبت ، روند سود دهی مناسبی را در پیش گرفته که این روند با توجه به وضعیت نرخ خوراک و فروش های داخلی و صادراتی ادامه دار خواهد بود. فریدون امیری معاون مالی شرکت پتروشیمی پارس در خصوص آخرین وضعیت شرکت با توجه به گزارش ۵ ماهه نخست سال جاری به خبرنگار بورس ٢۴ گفت:روز گذشته گزارش ۵ ماهه پتروشیمی پارس اعلام شد و عملکرد قابل قبولی در شرکت وجود دارد.

پتروشیمی پارس با چه نرخی ارز فروخت!؟

بورس24 : شرکت پتروشیمی پارس در مرداد ماه 9406 میلیارد ریال فروش داشته است . آخرین گزارش منتشره در کدال نشان می دهد : این شرکت در 5 ماهه امسال 33445 میلیارد ریال فروش داشته است که تا حدودی عملکرد خوبی بوده است ، حال آن که مبلغ فروش شرکت در ۵ ماهه ابتدای سال گذشته معادل 20429 میلیارد ریال است.

از زمان عرضه اولیه تاکنون ، شرکت پتروشیمی پارس با اخبار مثبت ، روند سود دهی مناسبی را در پیش گرفته که این روند با توجه به وضعیت نرخ خوراک و فروش های داخلی و صادراتی ادامه دار خواهد بود.

فریدون امیری معاون مالی شرکت پتروشیمی پارس در خصوص آخرین وضعیت شرکت با توجه به گزارش ۵ ماهه نخست سال جاری به خبرنگار بورس24 گفت:روز گذشته گزارش ۵ ماهه پتروشیمی پارس اعلام شد و عملکرد قابل قبولی در شرکت وجود دارد.

وی گفت: دلیل عمده این عملکرد مثبت این است که نرخ خوراک بر اساس قیمت دلار ۳۸۰۰ تومانی محاسبه شده است ، در حالی که در بودجه ما نرخ خوراک را ۴۲۰۰ تومان دیده ایم.

وی افزود: هم خوراک و هم نرخ فروش محصولات داخلی و صادراتی یکسان تعیین شده بود در حالی که در حال حاضر نرخ خوراک با قیمت ۳۸۰۰ تومان و نرخ فروش محصولات صادراتی بر اساس نرخ توافقی در بازار ثانویه که در حال حاضر ۷۵۰۰ تومان است به فروش می‌رسد.

از این مقام مسئول در پتروشیمی پارس پرسیدیم که آیا این روند در ۶ ماهه دوم سال نیز ادامه دارد که گفت: در خصوص فروش صادراتی ، نرخ توافقی هنوز مشخص نیست که آیا همین نرخ ۷,۵۰۰ تومان باقی بماند یا تغییر کند ، اگر نرخ به همین منوال باشد شش ماهه دوم هم وضعیت مناسبی خواهیم داشت.

امیری گفت: یکی از مشکلات ما این بوده که تقاضا برای ارز کم است اما پیش بینی می‌کنیم که با توجه به تلاش های وزارت صنعت ، معدن و تجارت ثبت سفارش ها با عرضه بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: به هر حال در صورت هرگونه تغییر در روند عملیات شرکت موضوع را برای سهامداران شفاف‌سازی خواهیم کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24