Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

روحانی: ما به همه تعهدات خود در برجام عمل کردیم مکرون: فرانسه تمام تلاش خود را برای حفظ برجام به کار می برد ما هم نسبت به این موضوع متعهدیم روحانی و مکرون در این تماس تلفنی تاکید کردند، که به تماس های نزدیک خود برای پیشبرد اهداف مشترک، تداوم خواهند بخشید...

حسن روحانی و امانوئل مکرون در یک گفتگوی تلفنی: تلاش همه طرف ها برای حفظ برجام ضروری است

بورس24 : روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در گفت و گوی تلفنی، ضمن تبادل نظر درباره مهمترین مسایل دو جانبه، منطقه ای و بین المللی، تاکید کردند که تمام تلاش خود را برای گسترش و تعمیق بیش از پیش روابط تهران و پاریس بکار خواهند گرفت. 

حسن روحانی و "امانوئل مکرون" روز دوشنبه در این گفت و گوی تلفنی، همچنین تلاش همه طرف ها برای حفظ برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) را ضروری خواندند و انجام اقدامات عملی در این راستا را مورد تاکید قرار دادند.

روحانی در این تماس تلفنی که از سوی همتای فرانسوی وی انجام گرفت، گفت: ایران به همه تعهدات خود در برجام عمل کرده و با توجه به خروج یکجانبه آمریکا از این توافق ، از سایر طرفها انتظار دارد که به برنامه های خود برای حفظ این توافق، سرعت و شفافیت بیشتری دهند.

رئیس جمهور با بیان اینکه بعد از خروج آمریکا از برجام، بار سنگینی بر دوش سایر طرفها برای حفظ این توافق است ، تصریح کرد: ایران خواهان حفظ برجام است اما در عین حال اگر در زمینه تضمین کانال های مالی و پولی، نفت ، بیمه و حمل و نقل، آینده برنامه اجرایی اروپا روشن نباشد، اقدامات دیگری را خواهد داشت.

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، نیز در این تماس تلفنی با بیان اینکه پاریس خواهان توسعه و تعمیق روابط خود با تهران است، گفت: فرانسه همه تلاش خود را برای حفظ برجام بکار می گیرد و نسبت به این موضوع متعهد است و به مسوولیتهایش عمل خواهد کرد.

رئیس جمهور فرانسه با تشریح اقدامات کشورش و سایر شرکا برای حفظ برجام اظهارداشت: ما تلاش فشرده ای را برای حفظ برجام انجام داده ایم و در حال پیگیری مکانیزم های مختلف تجاری و مالی در این عرصه هستیم.

روسای جمهوری ایران و فرانسه در این گفت و گو درباره نشست آتی وزرای امور خارجه سه کشور اروپایی به همراه رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر امور خارجه ایران، تحولات سوریه و نشست آتی سه جانبه روسای جمهوری روسیه ، ایران و ترکیه و همچنین مبارزه با تروریسم، گفت و گو و تبادل نظر کردند.

روحانی و مکرون در این تماس تلفنی تاکید کردند که به تماس های نزدیک خود برای پیشبرد اهداف مشترک، تداوم خواهند بخشید.

منبع: انتخاب  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24