Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وضعیت فروش ریالی نفت خام در بورس به عنوان راهکاری که تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند، در جلسه آتی کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولین و کارشناسان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. هدف از برگزاری این جلسه، پیگیری اجرای این اقدام راهبردی توسط دولت با همکاری مجلس و دیگر نهادها است.

پیگیری فروش ریالی نفت خام در بورس توسط مجلس

بورس24 : وضعیت فروش ریالی نفت خام در بورس به عنوان راهکاری که تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند، در جلسه آتی کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولین و کارشناسان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. هدف از برگزاری این جلسه، پیگیری اجرای این اقدام راهبردی توسط دولت با همکاری مجلس و دیگر نهادها است.

کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی در ادامه سلسله جلسات خود به منظور بررسی، تسهیل و تصمیم گیری در خصوص مهمترین مسائل اقتصادی کشور، دوشنبه ۵ شهریورماه فروش ریالی نفت خام در بورس را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان مجلس، مسئولین دولتی، وزارت نفت، نمایندگان بورس، شرکت های خصوصی و اصناف و کارشناسان برگزار می شود، این مهم مورد ارزیابی قرار گرفته تا موانع آن مرتفع گردد.

فروش ریالی نفت خام در بورس، زمینه را برای تحریم پذیری فروش نفت از بین می برد. در واقع زمانی که به جای دولت، بخش خصوصی و اشخاص حقوقی مختلف خریدار و فروشنده نفت ایران شوند، به نوعی مبادی فروش افزایش یافته و امکان جلوگیری از آن تقریبا غیرممکن می شود.

از طرفی این تصمیم منجر به ایجاد فساد و پرونده هایی مانند مورد بابک زنجانی هم نمی شود؛ چرا که فروش نفت در بورس شفاف بوده و همه امکان خرید آن را دارند.

منبع : مقاومتی نیوز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24