Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اوراق سلف ذوب آهن در دو مرحله ۲ هزار میلیارد ریالی و هزار میلیارد ریالی مجوز گرفته است که در مرحله اول آن انتشار یافته و مرحله بعدی آن نیز متعاقباً منتشر خواهد شد.

 اوراق سلف ذوب آهن عرضه شد

بورس24 : حسین سعیدی، مدیر تامین مالی شرکت تامین سرمایه امین در خصوص عرضه هفته گذشته اوراق سلف ذوب آهن به خبرنگار بورس24 گفت: اوراق موازی استاندارد و ذوب آهن اصفهان در اسفند ماه سال گذشته از هیئت پذیرش بورس کالا مجوز عرضه دریافت کرده است و در ۲۹ و ۳۰ مرداد ماه پس از تأمین و توثیق وثیقه های لازم انتشار پیدا کرده است.

وی گفت: ‌این اوراق به منظور تامین سرمایه در گردش ذوب‌آهن با نرخ ۱۸ و نیم تا ۱۹ درصد با سررسید یک ساله منتشر شده است.

او ادامه داد: دارندگان اوراق تا سررسید می‌توانند نسبت به تسویه نقدی یا تحویل فیزیکی تیرآهن با نرخ سود اشاره شده اقدام نمایند.

سعیدی در خصوص اساس عرضه این اوراق و مزایای آن گفت: عرضه کنندگان کالا یا حامل های انرژی که محصول خود را در بورس کالا یا انرژی عرضه می کنند می‌توانند برای تامین مالی مورد نیاز اقدام به پیش فروش در قالب اوراق سلف نمایند و این اقدام در بورس مربوطه قابلیت معامله دارد.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان به شرط اعتبار و تامین تضامین لازم که توسط شرکت سرمایه گذاری مرکزی تعیین می‌شود می‌توانند از این ابزار تامین مالی استفاده کنند. مزیت مهم این اوراق سهولت در انتشار و عدم وابستگی به تضامین بانکی و نیز تسویه اصل و فرع در سررسید است.

وی گفت: اوراق سلف ذوب آهن در دو مرحله ۲ هزار میلیارد ریالی و هزار میلیارد ریالی مجوز گرفته است که در مرحله اول آن انتشار یافته و مرحله بعدی آن نیز متعاقباً منتشر خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24