Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

روس‌ ها هم خواستار معاف شدن مسکو در این مسئله نشدند آمریکا تحریم‌ های بیشتری علیه ایران اعمال خواهد کرد مشاور امنیت ملی ایالات متحده آمریکا می‌ گوید، آمریکا تحریم‌ های بیشتری علیه ایران اعمال خواهد کرد...

جان بولتون پس از دیدار با همتای روس خود: با طرف روسی در مورد تحریم‌ ها علیه ایران گفت‌ و گویی نداشتم

بورس24 : «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی ایالات متحده آمریکا می‌ گوید، آمریکا تحریم‌ های بیشتری علیه ایران اعمال خواهد کرد. 

وی که در سوئیس به‌سر می‌ برد، در نشست خبری پس از دیدار با همتای روس خود «نیکلای پاتروشف» اذعان کرد که در خصوص دخالت روسیه در انتخابات گذشته آمریکا نتوانسته به توافقی دست یابد و این ادعا را تکرار کرد که واشنگتن هیچ‌ گونه دخالتی را در انتخابات میان‌ دوره‌ای امسال کنگره نخواهد پذیرفت.

بولتون گفت، که آمریکا همه اقدامات لازم را برای تضمین عدم دخالت روسیه در انتخابات میان دوره‌ ای کنگره ۲۰۱۸ اتخاذ خواهد کرد.

او بدون اینکه به حضور غیر قانونی نیرو‌های ائتلاف آمریکا در سوریه اشاره داشته باشد، مدعی شد که هدف واشنگتن بازگشت همه نیرو‌های ایرانی از سوریه به ایران است.

مشاور امنیت ملی آمریکا در مورد تحریم‌ های کشورش علیه ایران نیز مدعی شد که واشنگتن این تحریم‌ ها را مؤثر‌تر خواهد کرد و متعهد است، آن‌ ها را سر موعد اجرا کند.

به گزارش شبکه «روسیا الیوم»، جان بولتون افزود که با طرف روسی در مورد تحریم‌ ها علیه ایران گفت‌ و گویی نداشته است و روس‌ ها هم طی دیدار اخیر، خواستار معاف شدن مسکو در این مسئله نشدند.

منبع: فارس  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24