Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

IBshop اولین سامانه سرمایه گذاری انلاین در کشور است که با هدف ایجاد فضایی امن برای سرمایه گذاری، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می دهد.مدیر بازاریابی این سامانه در خصوص مزایا و روند فعالیت های مالی در این سامانه با بیان این مهم کهIBshop به دنبال ایجاد یک بازار مالی کوچک با محصولات متنوعی در حوزه سرمایه گذاری برای مردم ارائه است، گفت: با توجه به ضرورت وجود چنین بازاری پیش بینی می شود این سامانه در آینده نه چندان دور به مرجع رسمی سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه های مردم تبدیل گردد... وی افزود: هدف از ایجاد آی بی شاپ در گام اول ایجاد محلی برای تسهیل فعالیت های مالی مشتریان است.آی بی شاپ سامانه ای است که در آن مشتریان می توانند بدون حضور فیزیکی پول خود را در صندوق های مختلف سرمایه گذاری کنند؛ از جمله این صندوق ها، صندوق درآمد ثابت،سه صندوق سهام و یک صندوق مختلط است که مشتریان می توانندسرمایه خود را در این صندوق ها سرمایه گذاری کنند...

درباره IBSHOP بیشتر بدانید

IBshop اولین سامانه سرمایه گذاری انلاین در کشور است که با هدف ایجاد فضایی امن برای سرمایه گذاری، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می دهد.

مدیر بازاریابی این سامانه در خصوص مزایا و روند فعالیت های مالی در این سامانه با بیان این مهم کهIBshop به دنبال ایجاد یک بازار مالی کوچک با محصولات متنوعی در حوزه سرمایه گذاری برای مردم ارائه است، گفت: با توجه به ضرورت وجود چنین بازاری پیش بینی می شود این سامانه در آینده نه چندان دور به مرجع رسمی سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه های مردم تبدیل گردد.

وی افزود: هدف از ایجاد آی بی شاپ در گام اول ایجاد محلی برای تسهیل فعالیت های مالی مشتریان است.آی بی شاپ سامانه ای است که در آن مشتریان میتوانند بدون حضور فیزیکی پول خود را در صندوق های مختلف سرمایه گذاری کنند؛ از جمله این صندوق ها، صندوق درآمد ثابت،سه صندوق سهام و یک صندوق مختلط است که مشتریان می توانندسرمایه خود را در این صندوق ها سرمایه گذاری کنند.

صادقی بیان داشت: ماهیت انلاین بودن فعالیت در IBshop سبب کاهش حضور فیزیکی مشتریان وصرفه جویی در زمان و کوتاه کردن مراحل اداری فرایند سرمایه گذاری است؛ با این ویژگی مراجعه مشتریان را به بانک کاهش داده ایم و مشتریانی که در شهرهای دورتر قرار داشتند دیگر نیاز ندارند که به شعبه مراجعه کنند و حتی در احراز هویت انان نیز تسهیل سازی کرده ایم بطوریکه با همکاری پست و نهادهای مورد تایید سازمان بورس امکان احراز هویت غیرحضوری مشتریان فراهم شده است.

به گفته وی مردم برای سرمایه گذاری در بورس از طریق آی بی شاپ؛ می توانند با کمک افراد حرفه ای و متخصص اقدام کنند.

مدیر بازاریابی IBshop خاطرنشان کرد: تقریبا دوسال است که از رو نمایی IBshop در نمایشگاه بورس و بانک و بیمه می گذرد و در این بازه زمانی توانسته ایم بیش از 500هزار مشتری را جذب کنیم و این امار روند صعودی دارد.

صادقی در پاسخ به سوالی در خصوص راهکارهای جلب اطمینان مشریان در IBshop گفت: ماهیت فرایند سرمایه گذاری در این سامانه بر اساس قانون است. خوشبختانه شفافیت عملکرد این سامانه توانسته اطمینان کامل مشتریان را جلب کند، هرچند توجه به نوبودن نرافزار شاید دشواری هایی وجود داشته باشد و در ادامه با آشنایی بیشتر حل می شود؛ همانطور که در بسترهای مشابه مانند دیجی کالا یا اسنپ این شرایط وجود داشت و به مرور و با آموزش جای خود را در فضای کسب و کار باز کردند.

مدیر بازاریابی Ibshopدر خصوص فعالیت های این سامانه برای آموزش و آشنایی بیشتر مردم با آن گفت: دو کمپین تبلیغاتی سراسری شامل تبلیغات فضای محیطی،تلویزیونی،مجازی در این باره تشکیل داده ایم ؛ سعی ما بر این بوده است تا حد ممکن سامانه IBshop را معرفی کنیم ؛ در سایت آی بی شاپ محصولات را بصورت مجزا و در قالب موشن گرافی و محتوا به مشتریان ارائه و طی آن ویژگیهای محصولات را معرفی کره ایم.

وی مهمترین گزینه در میان خدمات ارائه شده در IBshop را صندوق گنجینه زرینه شهر معرفی کرد و توضیح داد: این صندوق با 30 هزارمیلیارد سرمایه در IBshop حضور دارد و این نقطه قوتی برای این سامانه محصوب می شود؛ ما درصدد دعوت صندوق های مشابه به آی بی شاپ هستیم تا این صندوق ها نیز از این بستر بهره مند شوند.

وی روند رشد IBshop را صعودی دانست و گفت: ما بی وقفه و صعودی در حال حرکت هستیم؛ بصورتیکه در بدترین شرایط اقتصادی کشور نیز روند حرکت IBshop رو به جلو و مثبت بوده است و این نشان دهنده این است که مردم دنبال پیدا کردن محل های مناسب برای سرمایه گذاری هستند و چون این محل های مناسب تعدادشان کم است و یا در بازار ارز و طلا که بازارهای داران نوسانات شدید هستند بهترین بستر در موقعیت فعلی IBshop بوده است.

مدیر بازاریابی تنها سامانه انلاین سرمایه گذاری در کشور اذعان داشت: این سامانه می تواند منجر به هدایت نقدینگی به سمت بازار سهام و بازار بورس و صندوق های سرمایه گذاری گردد که در علم اقتصاد و مدیریت مالی بهترین نوع هدایت سرمایه گذاری است. IBshop این پتانسیل را دارد که حجم از نقدینگی موجود و خطرناک در کشور را را جذب و در بهترین و مساعد ترین فضا سرمایه گذاری کند.

صادقی افزود: عمدتا پول هایی که مردم در اختیار ما قرار میدهند در بازار سهام یا در اوراق مشارکت سرمایه گذاری می شود و این سرمایه ها به صورت مستقیم به صنعت تزریق می شوند و این پروسه علمی ترین و منطقی ترین راه مهار نقدینگی در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه IBshop یک ضرورت در فضای اقتصادی کشور محسوب می شود، گفت: هرچقدر که مردم را مشتاق کنیم که در بستر این سامانه سرمایه گذاری کنند، در هدایت نقدینگی به سمت صحیح آن موفق تر خواهیم بود چرا که مردم به طور طبیعی به دنبال یک مکان امن برای سرمایه گذاری و کسب سودمناسب با استفاده از سرمایه های خود هستند و IBshop بهترین مقصد برای سرمایه های مردم است.

صادقی چشم انداز بسیار روشنی را برای IBshop متصور است و می گوید: .این نوع از سرمایه گذاری که جایگزین انواع سرمایه گذاری های پر ریسک سنتی است، بستر مساعدی برای گذار از شیوه های سنتی به روش های مدرن سرمایه گذاری است و پیش بینی می شود که به زودی IBshop تبدیل به یک مرجع در حوزه سرمایه گذاری کشور می شود.

گفتنی است ، IBshop به عنوان اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین در کشور اردیبهشت ماه سال جاری با هدف ارائه خدماتی چون مشاوره های سرمایه گذاری از طریق ایجاد امکان صدور و ابطال واحدهای صندوق های سرمایه گذاری، خرید و فروش اوراق تامین مالی، خدمات مشاوره سرمایه گذاری؛ خدمات کارگزاری و سبدگردانی، دسترسی به خدمات مالی و سرمایه گذاری را به صورت یکپارچه و بدون واسطه به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این سامانه که محصول شرکت تامین سرمایه تمدن است توانسته در این فرصت کوتاه توجه صاحبان سرمایه را در سطوح مختلف به خود جلب کند.

شرکت تامین سرمایه تمدن و گروه راهبران اقتصادی آرمان در راستای آشنایی هر چه بیشتر افراد با راه های سرمایه گذاری مطمئن، چهارم شهریورماه کارگاه آموزشی رایگان برگزار می کنند. برای اطلاعات بیشتر به ibshop.irمراجعه کنند.

منبع : اگزیم

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24