Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

می فهمید، اشتباه کردید، به زودی رویترز نوشت: رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه با اشاره به بحران لیر در این کشور گفت حمله به اقتصاد ترکیه هیچ فرقی با حمله به پرچم آن را ندارد. وی همچنین خطاب به آمریکا گفت: به زودی می‌ فهمید، اشتباه کرده‌ اید...

اردوغان خطاب به آمریکا: به اقتصاد ترکیه حمله کنید، برایمان هیچ فرقی با حمله به اذان و پرچم ما ندارد، هیچی

بورس24رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه با اشاره به بحران لیر در این کشور گفت حمله به اقتصاد ترکیه هیچ فرقی با حمله به پرچم آن را ندارد. وی همچنین خطاب به آمریکا گفت: به زودی می‌ فهمید اشتباه کرده‌ اید. 

به گزارش رویترز، رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه به مناسبت عید قربان گفت: هدف از بحران اخیر ارزی به زانو در آوردن ترکیه و مردمش است.

وی افزود: کسانی که فکر می‌ کنند از طریق ارزش ارز ترکیه مردم ما را به تسلیم شدن وادار می‌ کنند، بدانند به زودی می‌ فهمید اشتباه کردید.

او با بیان اینکه حمله به اقتصاد ترکیه هیچ فرقی با حمله به پرچم آن ندارد، تاکید کرد که ترکیه توان و قابلیت غلبه بر این بحران را دارد.

اردوغان اعلام کرد: حمله به اقتصاد کشورمان همانند حمله به اذان و پرچم کشورمان است و هیچ فرقی ندارد. هدف به زانو درآوردن ملت ترکیه‌ است.

وی در پیامی به مناسبت عید قربان گفت: ترکیه تاکنون به خاطر ملتی که توانسته است، در طول سالیان گذشته چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد با یکدیگر متحد باشند و با وحدت و یک صدا در برابر مشکلات ایستاده‌ اند، به حیات خود ادامه داده است.

او افزود: امروز نیز ملت ترکیه باید چنین موضعی از خود نشان دهند و حملات انجام شده علیه اذان و پرچم کشورمان را با عزمی راسخ با قاطعیت و با هوشیاری پشت سر بگذارند.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24