Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

ظاهرا شرکت اعلام کرده از محل تجدید ارزیابی تجهیزات، افزایش سرمایه می دهد. البته هنوز مدارک و مستندات به دست سازمان نرسیده است.

پاسخ یک مقام نظارتی به شایعه ای درباره پلی اکریل

بورس24 : ظاهرا شرکت پلی اکریل ایران قرار است برای بار دوم و این بار از محل تجدید ارزیابی تجهیزات خود افزایش سرمایه بدهد. این افزایش سرمایه فعلا در حد گفت و گوها با هیات مدیره شرکت مطرح شده و هنوز مدارک و مستنداتی برای آن ارائه نشده است.

صابر جعفروند مدیر نظارت بر ناشران فرابورسی درمورد افزایش سرمایه شرکت پلی اکریل ایران از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت نامه احتمال افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و برگزاری جلسه هیئت مدیره برای این منظور را به سازمان بورس ارسال کرده است.

وی گفت : اما اطلاعات فقط در حد یک نامه بوده، کما اینکه باید گزارش هیات مدیره به همراه گزارش کارشناس رسمی برای سازمان ارسال شود تا مشخص شود که شرکت برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی در دستور کار دارد. به طور کلی مدارک و مستندات لازم هنوز برای سازمان بورس ارسال نشده است.

جعفروند در پاسخ به این سوال که آیا شایعه رد شدن موضوع افزایش سرمایه به دلیل فرسوده بودن تجهیزات توسط سازمان صحت دارد؟ گفت: سازمان در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری نمی‌کند و مسائل فنی و موضوعات فنی به سازمان مربوط نمی‌شود، مگر اینکه مغایرت اساسی کارشناسی در مورد رقم تجهیزات کارشناسی شده وجود داشته باشد که سازمان فقط در این خصوص سوال مورد نظر را مطرح می کند.

وی گفت: این شرکت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین را انجام داده، ولی به دلایلی که مختص به همان دوره بوده، سازمان درخواست مرحله دوم افزایش سرمایه از محل تجهیزات را قبول نکرده است.

جعفروند گفت: ظاهرا شرکت اعلام کرده از محل تجدید ارزیابی تجهیزات، افزایش سرمایه می دهد. البته هنوز مدارک و مستندات به دست سازمان نرسیده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24