Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

آخرین وضعیت نماد های وب شفاف سازی شد و این شرکت هنوز به طور کامل مدارک و مستندات لازم برای بازگشایی نماد را ارائه نداده است. وحید روشن قلب رئیس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص بازگشایی نماد «های وب» به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: در حال حاضر هنوز بازگشایی نماد انجام نشده و منتظر انجام اقدامات لازم از سوی شرکت هستیم. وی گفت: درصورت انجام اقدامات لازم جهت بازگشایی؛ نماد با حالت «تحت احتیاط» بازگشایی می گردد.

پس چه شد بازگشایی «های وب»؟

بورس24 : آخرین وضعیت نماد "های وب" شفاف سازی شد و این شرکت هنوز به طور کامل مدارک و مستندات لازم برای بازگشایی نماد را ارائه نداده است.

وحید روشن قلب رئیس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص بازگشایی نماد «های وب» به خبرنگار بورس24 گفت: در حال حاضر هنوز بازگشایی نماد انجام نشده و منتظر انجام اقدامات لازم از سوی شرکت هستیم.

وی گفت: درصورت انجام اقدامات لازم جهت بازگشایی؛ نماد با حالت «تحت احتیاط» بازگشایی می گردد.

از این مقام مسئول در سازمان بورس پرسیدیم که " معامله تحت احتیاط" است چه معنایی دارد؟ که گفت: طبق دستور العمل جدید در این حالت پس از بازگشایی نماد، معامله گران و سهامدارن با تکمیل فرم اطلاع از ابهام می توانند اقدام به خرید یا فروش سهام در نمادهای مشمول شرایط" معامله تحت احتیاط "نمایند.

روشن قلب گفت: این حالت نشان دهنده این است که نماد دارای ابهام بوده و خرید و فروش سهام براساس تحلیل خود سهامدار و اطلاع از ابهام وضعیت شرکت است و اطلاعات مربوط به ابهام در اطلاعیه شفاف سازی این سازمان منعکس شده است.

در ادامه علی صحرایی ، معاون بازار شرکت بورس تهران در خصوص آخرین وضعیت نماد این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: این شرکت به صورت شفاهی اعلام کرده در حال توافق برای بازارگردانی است ، اما هنوز رسما و کتبا چیزی اعلام نشده است.

وی گفت: در مورد وثیقه شرکت هم که طبق آخرین شفاف سازی سازمان باید اعلام می شد ، هنوز چیزی به دست ما نرسیده است.

صحرایی گفت: هز زمان این اطلاعات به دست ما برسد ، نماد شرکت مشکلی برای بازگشایی ندارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24