Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

با انجام دو دوره ممیزی خارجی که به مدت ۵ روز در ذوب‌ آهن اصفهان صورت گرفت...

تأیید مجدد محصولات ذوب‌ آهن اصفهان برای صادرات به اتحادیه اروپا

بورس24 : با انجام دو دوره ممیزی خارجی که به مدت 5 روز در ذوب‌ آهن اصفهان صورت گرفت گواهینامه CARES جهت صادرات میلگرد به انگلستان و کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس و همچنین گواهینامه CE MARK به‌ منظور صادرات محصول به کشورهای عضو اتحاد اروپا تمدید اعتبار شده است. 

مرتضی شیرین پرور مدیر کیفیت فراگیر ذوب‌ آهن اصفهان، ضمن اعلام خبر فوق افزود: ممیزی سه‌روزه تمدید گواهینامه CARES طی روزهای 15 الی 17 مرداد ماه توسط سرممیز موسسه مذکور و در مدیریت‌ های مرتبط انجام گردید که با توجه به عدم مشاهده هیچ‌گونه عدم انطباقی گواهینامه CARES تمدید اعتبار شده است. 

در جلسه اختتامیه این ممیزی که با حضور معاونین مدیرعامل و مدیران بخش‌های مرتبط شرکت برگزار شد، سرممیز موسسه CARES ضمن ابراز رضایت کامل از عملکرد شرکت دراین‌ارتباط، ذوب‌آهن اصفهان را به یک دانشگاه بزرگ تشبیه کرد.

وی همچنین ضمن قدردانی از همکاری و عملکرد کلیه کارکنان شرکت، کیفیت محصولات تولیدی آن را در حد بسیار بالایی دانست که قابلیت صادرات به تمام نقاط دنیا را دارا است.

گفتنی است، ذوب‌ آهن اصفهان تنها دارنده گواهینامه CARES در ایران است. همچنین ممیزی 2 روزه تمدید گواهینامه CE MARK برای سال پنجم در ذوب‌آهن اصفهان طی روزهای 20 الی 21 مردادماه توسط سرممیز موسسه VERUS از کشور اسپانیا با موفقیت انجام شده است. دراین‌ارتباط مهندس شیرین پرور مدیر کیفیت فراگیر شرکت ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کلیه مدیریت‌های مرتبط اظهار کرد: در این ممیزی الزامات گواهینامه CE مورد ممیزی قرار گرفت و با توجه به اینکه هیچ‌گونه عدم انطباقی توسط سرممیز خارجی در نمونه‌های اخذشده از محصولات و مستندات موردبررسی مشاهده نشد، گواهینامه CE نیز برای سال پنجم تمدید شد. سرممیز موسسه VERUS همچنین از عملکرد ذوب‌آهن اصفهان در انطباق با نیازمندی‌های مرتبط و کیفیت بالای محصولات ذوب‌آهن رضایت کامل خود را اعلام کرده و دستیابی و افزایش سهم در کشورهای اروپایی برای ذوب‌آهن راکاملا هموار و امکان‌پذیر دانست.

منبع: معدن نامه 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24