Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

معاون شرکت اتمی روسیه از عقد قرارداد ساخت تجهیزات نیروگاه اتمی بوشهر با شرکت آذرآب اراک خبرداد.کارشناسان و مدیران نیروگاه اتمی بوشهر و روسیه در بازدید از شرکت آذرآب اراک زمینه عقد قراداد ساخت تجهیزات را بررسی کردند. ولادیمیر پاولوف معاونت اول ریاست شرکت اتم استروی اکسپورت روسیه در حاشیه این بازدید گفت : شرکت آذراب اراک توانمند در ساخت و تولید تجهیزات نیروگاهی است و به زودی قراردادی با این شرکت برای ساخت تجهیزات نیروگاه بوشهر منعقد خواهد شد.

ساخت تجهیزات نیروگاه بوشهر به آذرآب سپرده شد

بورس24 : معاون شرکت اتمی روسیه از عقد قرارداد ساخت تجهیزات نیروگاه اتمی بوشهر با شرکت آذرآب اراک خبرداد. کارشناسان و مدیران نیروگاه اتمی بوشهر و روسیه در بازدید از شرکت آذرآب اراک زمینه عقد قراداد ساخت تجهیزات را بررسی کردند.

ولادیمیر پاولوف معاونت اول ریاست شرکت اتم استروی اکسپورت روسیه در حاشیه این بازدید گفت : شرکت آذراب اراک توانمند در ساخت و تولید تجهیزات نیروگاهی است و به زودی قراردادی با این شرکت برای ساخت تجهیزات نیروگاه بوشهر منعقد خواهد شد.

ساخت تجهیزات فاز دو نیروگاه بوشهر از توانمندی‌های آذرآب

جعفری مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر هم گفت:: برای ساخت تجهیزات فاز دو نیروگاه بوشهر از توانمندی‌های آذرآب بهره خواهیم برد و امید است که بتوانیم با سپردن بخش اعظمی از ساخت بویلر‌های و تجهیزات نیروگاهی با آذرآب زمینه ساخت نیروگاه‌های بیشتر را فراهم کنیم.

شیخ زاده مدیر عامل شرکت آذرآب اراک هم گفت:: هم اکنون با ۴۰ درصد ظرفیت در این کارخانه مشغول به کاریم و با انعقاد این قرارداد ظرفیت تولید به ۷۰ درصد خواهد رسید.

شیخ زاده افزود: حجم این قرارداد هزار میلیارد تومان است و حجم قرارداد‌های جاری شرکت نیز ۷۰۰ میلیارد تومان است.

شرکت صنایع آذرآب استان مرکزی تولید کننده تجهیزات نیروگاهی و پالایشگاهی درکشوراست و برای ۲ هزار نفر به صورت مستقیم وغیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24