Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بازار مسکن، شاهد بیشترین نفوذ سرمایه‌ های مردم خواهد بود این حوزه هیچ رکودی نخواهد داشت، هیچی ادعای وجود حباب در بازار مسکن لفاظی است با افزایش قیمت مسکن، هیچ رکودی گریبان‌ گیر این حوزه نخواهد شد. برخی معتقدند، با افزایش قیمت مسکن بازار این حوزه قفل خواهد شد، اما پیش‌ بینی‌ ها حاکی از این است، که رکودی تا پایان سال ۹۸ مشاهده نخواهد شد و...

یک کارشناس مسکن: قیمت مسکن در آبان ماه دوباره بالا می رود

بورس24 : یک کارشناس مسکن می‌ گوید در سه ماه آینده و بعد از تشدید تحریم‌ های آمریکا علیه ایران شاهد رشد اندک قیمت‌ ها در حوزه مسکن خواهیم بود. 

یک کارشناس مسکن، درباره اینکه قیمت مسکن با شروع تحریم‌ های جدید آمریکا علیه ایران چه تغییراتی خواهد کرد، گفت: قیمت مسکن تا آخر سال ۹۷ رشد خواهد کرد. طی ماه‌ های گذشته چنانچه تحریمی در راه نبود احتمال ایجاد پدیده رکود در این حوزه برای سال ۹۸ پیش‌ بینی می‌ شد. حالا با کلید خوردن تحریم‌ ها به‌نظر می‌ رسد، سرمایه‌ های مردم در بازار مسکن بیشتر نفوذ کند.

بیت‌ الله ستاریان، در پاسخ به این پرسش که آیا با افزایش قیمت مسکن رکود در بازار مسکن رخ خواهد داد یا خیر؟ پاسخ داد: با افزایش قیمت مسکن هیچ رکودی گریبان‌ گیر این حوزه نخواهد شد. برخی معتقدند با افزایش قیمت مسکن بازار این حوزه قفل خواهد شد، اما پیش‌بینی‌ ها حاکی از این است که رکودی تا پایان سال ۹۸ مشاهده نخواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: رونق موجود تا پایان سال در بازار مسکن خواهد ماند و ادعای وجود حباب در بازار مسکن لفاظی است.

ستاریان در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه آیا در سه ماه آینده و بعد از اعمال تحریم مجددا قیمت مسکن رشد خواهد کرد یا خیر؟ گفت: تا پایان سال خیز رشد قیمت مسکن کمتر خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24