Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

دیروز خبر آمد که بازگشایی نماد «های وب» نزدیک است.برای پیگیری این خبر با یک مقام مسئول در بورس تهران تماس گرفتیم. علی صحرایی معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران درخصوص بازگشایی نماد شرکت داده گستر عصر نوین به خبرنگار بورس۲۴ گفت: همه مدارک شرکت داده گستر عصر نوین در جهت رعایت دستورالعمل های افشای اطلاعات ارائه شده و مشکلی برای بازگشایی نماد نیست. وی در ادامه به اهمیت مشخص شدن بازارگردان برای بازگشایی نماد «های وب» اشاره کرده و افزود: تنها مورد باقی مانده ، کیفیت بازارگردانی است و هر زمان اطلاعات قرارداد با بازارگردان را اعلام و شفاف کردند و بازارگردان مشخص شد نماد شرکت آماده بازگشایی می شود. گفتنی است ، حسین عبده تبریزی، عضو شورای عالی بورس شب گذشته درباره بازگشایی نماد «های وب» ابراز امیدواری کرده و به بورسینه گفته بود : مشکل صورت های مالی داده‌گستر عصر نوین برطرف شده و احتمالا نماد این شرکت روز چهارشنبه بازگشایی خواهد شد.

شرایط بازگشایی نماد «های وب» اعلام شد

بورس24 : دیروز خبر آمد که بازگشایی نماد «های وب» نزدیک است.برای پیگیری این خبر با یک مقام مسئول در بورس تهران تماس گرفتیم.

علی صحرایی معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران درخصوص بازگشایی نماد شرکت داده گستر عصر نوین به خبرنگار بورس24 گفت: همه مدارک شرکت داده گستر عصر نوین در جهت رعایت دستورالعمل های افشای اطلاعات ارائه شده و مشکلی برای بازگشایی نماد نیست.

وی در ادامه به اهمیت مشخص شدن بازارگردان برای بازگشایی نماد «های وب» اشاره کرده و افزود: تنها مورد باقی مانده ، کیفیت بازارگردانی است و هر زمان اطلاعات قرارداد با بازارگردان را اعلام و شفاف کردند و بازارگردان مشخص شد نماد شرکت آماده بازگشایی می شود.

او در برابر این سوال که دامنه نوسان سهم در روز بازگشایی چگونه خواهد بود ، تاکید کرد: بازگشایی نماد با دامنه نوسان بسته خواهد بود.

این مقام اجرایی در پاسخ به این سوال که اگر صف فروشی برای سهم پس از بازگشایی اتفاق بیفتد چه برنامه حمایتی از دارایی های سهامداران پیش بینی شده ، تاکید کرد: گفت: برای سهم بازارگردان تعیین شده که در زمان مقتضی طبق تعهد خود عمل کند، به نظر بنده مشکلی برای خرید سهم توسط سهامدار عمده وجود ندارد.

گفتنی است ، حسین عبده تبریزی، عضو شورای عالی بورس شب گذشته درباره بازگشایی نماد «های وب» ابراز امیدواری کرده و به بورسینه گفته بود : مشکل صورت های مالی داده‌گستر عصر نوین برطرف شده و احتمالا نماد این شرکت روز چهارشنبه بازگشایی خواهد شد.

شایان ذکر است ، نماد داده گستر عصر نوین 22شهریور ماه سال گذشته برای اولین بار در بورس تهران مورد معامله قرار گرفت. اما پس از مدت کوتاهی در تاریخ 21 آذر ماه سال گذشته به دلیل ابهام ادغام این شرکت با شرکت پارس آنلاین متوقف شد.اگرچه موضوع ادغام «های وب» و پارس آنلاین به عنوان دلیل توقف نماد قلمداد شد، اما آنچه باعث توقف مطول معاملات سهام این شرکت شد، موضوع نحوه شناسایی درآمد و هزینه پروژه USO (اینترنت روستایی) بود.حالا قرار است درآمدهای مازاد بر آنچه بند استاندارد حسابداری قبول دارد (232میلیارد تومان) از صورت های مالی خارج شده و ظرف سال‌های آتی و همزمان با پیشرفت پروژه شناسایی شود.همچنین قرار است تمام آثار سود و زیانی این تعدیل توسط سهامدار عمده جبران شود تا سهامداران خرد از این موضوع زیان نبینند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24