Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل یک شرکت تامین سرمایه از انتشار اوراق صکوک اجاره سهام با نرخ سود(کوپن) ۱۹ درصد از سوی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در فرابورس ایران در روزجاری خبر داد.

انتشار اوراق صکوک اجاره سهام با نرخ سود ۱۹ درصد در فرابورس

بورس24 : سعید بداغی مدیرعامل تامین سرمایه امین در خصوص انتشار اوراق ۱۲ هزار میلیارد ریالی اجاره سهام گفت: امروز سه‌شنبه اوراق صکوک اجاره سهام با نرخ سود (کوپن) 19 درصد از سوی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در فرابورس ایران منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که تأمین سرمایه امین مشاور عرضه این اوراق است ادامه داد: این اوراق، سه‌ساله بوده و سود آن هر شش ماه یکبار به حساب دارندگان واریز می‌شود. تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی آن بر عهده تامین سرمایه‌های امین، تمدن، نوین و سپهر خواهد بود.

به گفته وی، عامل فروش این اوراق شرکت کارگزاری امین‌آوید است.

به گزارش روابط عمومی تأمین سرمایه امین، بداغی گفت: تضمین اوراق ترکیبی از ضمانت (( بانک رفاه)) و توثیق سهام ((تاپیکو)) است.

وی اشاره کرد: از جمله ویژگی‌های این اوراق شکل‌گیری همکاری مؤثر بین چهار شرکت تامین سرمایه با محوریت امین است که این امر موجب هم‌افزایی بین این نهادهای مهم بازار سرمایه و الگویی برای خدمت‌رسانی بهتر به صنایع و‌ نهادهای کشور است. ویژگی دیگر این اوراق حرکت به سمت کاهش وابستگی اوراق بدهی به تضامین بانکی است که قدمی مهم در کاهش هزینه‌های تأمین مالی و تسهیل انتشار اوراق محسوب می‌شود. وی در پاسخ به این سؤال که آیا اوراق دیگری نیز به زودی منتشر می‌شود گفت: بزودی تأمین مالی ۲۰۰۰ میلیارد ریالی برای صنعت فولاد توسط تأمین سرمایه امین انجام خواهد شد.

وی در پایان، همکاری و همراهی مجموعه سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت مدیریت دارایی مرکزی، فرابورس ایران و کنسرسیوم تأمین سرمایه‌ها در به ثمر رسیدن انتشار اوراق مذکور را بسیار مؤثر و کلیدی دانست.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24