Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

امروز پیغامی برای کارگزاران بورس ارسال شده که از احتمال بازگشایی قریب الوقوع نماد داده گستر عصر نوین در بورس تهران تحت شرایط خاص حکایت دارد...

احتیاط کنید ؛ «های وب» در حال بازگشایی است!!

بورس24 : امروز پیغامی برای کارگزاران بورس ارسال شده که از احتمال بازگشایی قریب الوقوع نماد داده گستر عصر نوین در بورس تهران تحت شرایط خاص حکایت دارد.

«در بخشی از این پیغام آمده که ممکن است نماد های وب هفته آینده به عنوان اولین نمادی که به صورت تحت احتیاط در بازار سرمایه قابل معامله می شود، بازگشایی شود. در این صورت مطابق مقررات، کارگزاران باید فرم اطلاع از ابهام معاملات تحت احتیاط را از مشتریان اخذ نمایند. این فرم همراه توضیحات کامل که مصوب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار است به همه کارگزاران ابلاغ شده است، لطفا به نحوه مقتضی به کارکنان دریافت سفارش از مشتریان و معامله گران خود اطلاع رسانی فرمایید که در مورد نمادهای اینچنینی بخصوص برای نماد های وب که دارای تعداد زیادی سهامدار می باشد، حتما قبل از دریافت هر درخواست خرید یا فروش، فرم مربوطه از مشتریان دریافت شود.لطفا از شرکتهای نرم افزاری طرف قرارداد خودتان هم بخواهید حداکثر تا هفته آینده و قبل از بازگشایی این نماد به صورت تحت احتیاط، فرم مربوطه را به صورت اینترنتی و در سامانه معاملات برخط از مشتریان برخط تاییدیه بگیرند و بعد اجازه انجام معامله در این نماد را به مشتریان متقاضی بدهند.»

این پیغام نشان می دهد که بازگشایی نماد «های وب» پس از 10 ماه دوری از بازار سهام نزدیک است و البته با شرایط و تشریفات خاص!

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24