Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

ترامپ هم دوست دارد! آمریکا به دنبال اعمال فشار بی سابقه بر ایران است میان آمریکا و اروپا در این باره اختلاف است، اما... بازرگانان بزرگ اروپایی تجارت خود با ایران را متوقف کردند آنها در این میان آمریکا را انتخاب کردند! مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهارات رئیس جمهور کشورمان گفت: اگر ایرانی‌ ها به معنای واقعی خواهان گفت‌ و گو هستند، من فکر می‌ کنم که رئیس جمهور ترامپ نیز مایل به این کار است...

جان بولتون: ایرانی ها گفتگو کنند، گفت و گو می کنیم

بورس24 : مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهارات رئیس جمهور کشورمان گفت: اگر ایرانی‌ها به معنای واقعی خواهان گفت‌وگو هستند من فکر می‌کنم که رئیس جمهور ترامپ نیز مایل به این کار است. 

جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید پس از آنکه رئیس جمهورآمریکا فرمان بازگشت تحریم‌ها علیه ایران را امضا کرد در گفت‌ و گو با شبکه سی ان ان مدعی شد، که این تحریم‌ های یک جانبه واشنگتن تاکنون نیز تاثیر عمده‌ ای داشته است.  

وی مدعی شد: تا به امروز ما شاهد تداوم اعتراضات بوده‌ایم. بنابراین من فکر می‌کنم که بازگشت تحریم‌های ما تاکنون نیز تاثیر زیادی داشته است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شب گذشته تصمیم خود برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران پس از خروج واشنگتن از توافق هسته‌ای را عملی کرد.

بولتون در ادامه گفت که آمریکا به دنبال اعمال فشار بی سابقه در ایران بوده و اعضای دولت در تلاش برای وضع مجدد تحریم‌ها علیه ایران مذاکرات زیادی با همتایان اروپایی انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد:‌ما در سه ماه گذشته از زمانی که رئیس‌جمهور اعلام کرد از توافق هسته‌ای با ایران خارج می‌شود با دوستان خود در اروپا و سراسر جهان مذاکره کرده‌ایم و از آنها خواسته‌ایم که به ما بپیوندند.

بنابر این گزارش، این در حالی است که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای امور خارجه با انتشار بیانیه‌ای نسبت به بازگشت تحریم‌ها علیه ایران عمیقا ابراز تاسف و تاکید کردند که متعهد به ادامه صادرات نفت و گاز ایران هستند.

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین مدعی شد که علیرغم وجود این اختلاف نظر میان آمریکا و اروپا بازرگانان بزرگ اروپایی تجارت خود با ایران را متوقف و در این میان آمریکا را انتخاب کردند.

وی گفت: بازرگانان اروپایی به میزان زیادی در حال توقف فعالیت‌های خود در ایران هستند.

بولتون در بخش دیگری از این گفت و گو به سخنان حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان درباره‌ شروط ایران برای مذاکره با آمریکا واکنش نشان داد و گفت: اجازه دهید ببینیم آیا این یک پیشنهاد واقعی است یا بیشتر یک پروپاگانداست.

وی افزود: اگر ایرانی‌ها به معنای واقعی می‌ خواهند بیایند و درباره‌ تمامی فعالیت‌ هایشان در منطقه وجهان مذاکره کنند من فکر می‌ کنم که رئیس جمهور ترامپ نیز مایل به این کار باشد.

منبع: انتخاب 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24