Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سید علی حسینی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی هلدینگ خلیج فارس در خصوص عرضه های روز گذشته فارس به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: فارس شرکت بزرگی است و تحولات آن روی بازار تاثیر گذار است، به همین دلیل هیچ زمانی برنامه کاهش شاخص بازار را نداشته ایم...

دلیل عرضه های هلدینگ خلیج فارس در سه نماد / معاون «فارس» : ماهم استراتژی هایی داریم...

بورس24 : بازار سهام روز گذشته با حدود 2000 میلیارد تومان معامله و حدود 4 درصد رشد رویایی ترین روز خود در طول یک دهه گذشته را تجربه کرد.در آغاز معاملات روز گذشته ارزش صف های خرید بازار سهام 1200 میلیارد تومان بود و چون در بسته جدید ارزی عملا دولت تورم دلار 9000 تومانی را رسما پذیرفت و به بنگاه های اقتصادی اجازه صادرات با این نرخ را داد ؛ فعالان بازار سهام برای خرید سهم های موسوم به دلاری صف کشیدند و این طور تصور می شد که سهمی برای خرید در بازار دوشنبه پیدا نمی شود.اما بازار به میانه راه خود نرسیده بود که حقوقی ها عرضه کننده شدند عرضه هایی غیرعادی که به آتشبازی شبیه تر بود. گویا فردایی برای فروش سهم نخواهد آمد.

این عرضه ها بازار را با شگفتگی رو به رو کرد و نگران از تداوم رشد. یکی از شرکت های عرضه کننده که به نوعی لیدر بورس محسوب می شود هلدینگ خیلج فارس است که روز گذشته عرضه های به نسبت ملموسی هم داشته ، به همین دلیل از مدیران شرکت در خصوص عرضه های دیروز در سه سهم بزرگ پتروشیمی پارس ، مبین و فجر جویا شدیم تا دلایل این عرضه ها شفاف تر گردد.

سید علی حسینیمعاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی هلدینگ خلیج فارس در خصوص عرضه های روز گذشته فارس به خبرنگار بورس24 گفت: فارس شرکت بزرگی است و تحولات آن روی بازار تاثیر گذار است، به همین دلیل هیچ زمانی برنامه کاهش شاخص بازار را نداشته ایم.

وی افزود: به هر حال ما نیز استراتژی هایی داریم و بر اساس آن عمل می کنیم ، اما هیچ زمان برنامه منفی کردن بازار را نداریم.

این مقام مسئول در هلدینگ خلیج فارس گفت: همیشه به خرید ها و فروش های خود در بازار دقت می کنیم و رصد خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امروز هم فروشنده هستید گفت: همه چیز به شرایط بازار بستگی دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24