Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

ناصر آخوندی قائم مقام مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری امید مالک درصدی «فولاد» در گفت و گو با خبرنگار بورس ٢۴ درباره علل عرضه های روزگذشته «وامید» در نماد فولاد مبارکه ابراز داشت: عرضه های روز دوشنبه سرمایه گذاری امید در نماد فولاد مبارکه هیچ ارتباطی با تحریم ها یا مسائل پیرامونی آن نداشت. بلکه شرکت سرمایه گذاری امید بر اساس برنامه و بودجه ای که برای سال جاری پیش بینی کرده و به سازمان ارائه نموده اهداف و استراتژی هایی را مطرح کرده که باید آن ها را به موقع محقق نماید.

دلیل عرضه های سرمایه گذاری امید در نماد فولاد مبارکه اعلام شد

بورس24 : در نخستین روز از اعمال تحریم های آمریکا ، بازار سرمایه رکورد دیگری را به ثبت رساند. شاخص کل بیش از 4 هزار و 800 واحد رشد کرد و با قرار گیری در فراز قله 133 هزار واحدی به صعود موفقیت آمیز دیگری دست یافت.

اما در حالی که اکثر نمادهای ارزنده و بزرگ بازار معاملات روز دوشنبه خود را با صف خرید آغاز کردند و شاید کمتر کسی انتظار عرضه این صف ها را داشت اما در حدود یک ساعت پایانی بازار شاهد عرضه صف خرید اکثر سهم های بزرگ بازار بودیم.

آمار معاملات نشان می دهد که بسیاری از این عرضه ها توسط سهامداران حقوقی صورت گرفته است. برخی از گمانه زنی ها از این حکایت دارد که شاید این عرضه ها به این دلیل انجام شده باشد که حقوقی ها با توجه به آغاز تحریم ها به بازار سرمایه خوشبین نیستند و امیدی به تداوم وضعیت کنونی ندارند اما حالا پاسخ یکی از این حقوقی های عرضه کننده را به این پرسش بشنویم.

فولاد از جمله ارزنده ترین هاست

ناصر آخوندی قائم مقام مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری امید مالک درصدی «فولاد» در گفت و گو با خبرنگار بورس24 درباره علل عرضه های روزگذشته «وامید» در نماد فولاد مبارکه ابراز داشت: عرضه های روز دوشنبه سرمایه گذاری امید در نماد فولاد مبارکه هیچ ارتباطی با تحریم ها یا مسائل پیرامونی آن نداشت. بلکه شرکت سرمایه گذاری امید بر اساس برنامه و بودجه ای که برای سال جاری پیش بینی کرده و به سازمان ارائه نموده اهداف و استراتژی هایی را مطرح کرده که باید آن ها را به موقع محقق نماید.

او اضافه کرد: زمانی که «وامید» بودجه سال مالی 97 را می بست در نظر گرفته که بخشی از سرمایه گذاری های خود را به فروش برساند و از محل فروش آن ها سود شناسایی کرده و بتواند مرحله به مرحله بودجه و سود پیش بینی شده خود را محقق سازد. اقدام روز گذشته «وامید» برای عرضه بخشی از سهام فولاد مبارکه نیز به همین دلیل انجام شد و این عرضه نه به تحریم ها ارتباط داشت و نه ناشی از عامل دیگری بود.

این مقام مسئول در شرکت سرمایه گذاری امید تاکید کرد: با توجه به تصمیمات اخیر ارزی که توسط دولت اتخاذ شده کلیه شرکت هایی که درآمدهای ارزی دارند مانند پتروشیمی ها و فولادی ها با افزایش درآمد مواجه خواهند شد و همچنان در مسیر رشد سودآوری قرار دارند. بنابراین اگر بخواهیم از این لحاظ هم در نظر بگیریم سهام شرکت فولاد مبارکه همچنان ارزنده است و فروش بخشی از آن توسط سرمایه گذاری امید به دلیل عدم ارزندگی آن نبوده بلکه همانگونه که گفتیم به دلیل تحقق بودجه «وامید» انجام شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24