Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بدانند، این پول ها هم خوردن ندارد مالی که از گرانی و اختلال در بازار به دست آورده شود و کسی بخواهد در این شرایط با آمریکا همکاری کند، خوردن ندارد...

دادستان کل کشور: نمی گذاریم، اخلالگران اقتصادی نفس راحت بکشند

بورس24 : حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در جلسه تودیع و معارفه دادستان ایلام اظهار داشت: ملت ایران آب دیده است و تلاش دشمن القا ناامیدی در جامعه است. 

دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضا در برخورد با اخلالگران اقتصادی و آنان که مسبب آشوب هستند قاطع بودهو اجازه نخواهد داد متخلفاننفس راحت بکشند.

وی افزود: تغییرات دولت در بدنه تیم اقتصادی کشور ضروری است و دولت به صورت شفاف برنامه‌ های خود را برای مقابله با فساد اقتصادی و پولشویی اعلام کند.

دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضا در کنار مردم و دولت است و همه رویدادهای کشور را به خصوص در حوزه اقتصادی رصد می کند.

دادستان کل کشور به قاطعیت اشاره و خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی ضمن اقتدار و قاطعیت در برخورد با اخلاگران و مخدوش کنندگان امنیت جامعه باید نرمش و خوش‌خویی در چهره‌ قضات آن دیده شود و از خشونت در رسیدگی پرهیز کنند.

منتظری تحرک های اخیر کشور را موضوع جدیدندانست و بیان کر:د ملت ایران آب دیده است و دشمن تلاش دارد نا امیدی در جامعه تزریق کند.

دادستان کل کشور به مسببان گرانی و اختلال در بازار اشاره و تصریح کرد: افرادی که در گرانی کالاها و ارز دخالت دارند قبل از اینکه توسط دستگاه قضایی دستگیر شوند از راه خود برگردند چرا که حرکت آنان کمک به دشمن و اختلال در نظام اقتصادی و امنیت جامعه است.

وی ادامه داد و گفت: قبل از اینکه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به سراغ این افرادبروند، خود این افراد متوجه اشتباه خود شوند و به مردم خیانت نکنند و تحت فشار کارهای سودجویان خود قرار ندهند.

منتظری کسب چنین اموال و در آمدی را شبهه ناک دانستو افزود: مالی که از گرانی و اختلال در بازار به دست آورده شود و کسی بخواهد در این شرایط بخواهد با آمریکا همکاری کند، خوردن ندارد.

وی تصریح کرد: گران کنندگان کالا و ارز در کشور ستون پنجم دشمن و مهیا کنندگان نفوذ آمریکا در ایران هستند و به اینگونه افراد هشدار می‌دهم قبل از اینکه در دام قانون گرفتار شوید از حرکت خود ابراز ندامت و توبه کنید.

منبع: تسنیم 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24