Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مقطعی است، خیلی کوتاه مدت! معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه وضعیت جدید پیش روی کشور دائمی نیست، گفت: اگر بتوانیم این وضعیت را به خوبی مدیریت کنیم و کشور را از این مرحله عبور دهیم، اقتصاد کشور به ثبات خواهد رسید...

جهانگیری: وضعیت جدید پیش روی کشور که دائمی نیست

بورس24 : معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه وضعیت جدید پیش روی کشور دائمی نیست، گفت: اگر بتوانیم این وضعیت را به خوبی مدیریت کنیم و کشور را از این مرحله عبور دهیم، اقتصاد کشور به ثبات خواهد رسید. 

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با تاکید بر اینکه باید در شرایط جدید پیش روی کشور از زندگی آحاد جامعه مراقبت کنیم و اجازه ندهیم، که وضعیت معیشتی مردم و بخصوص طبقات ضعیف دچار آسیب شود، گفت: اولویت دولت حمایت از زندگی مردم به خصوص اقشار ضعیف در مقابل تحریم است و کالاهای اساسی، دارو و نیازهای ضروری مردم باید با ارز رسمی تامین شود و به وفور در اختیار جامعه قرار گیرد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش دبیرخانه ستاد در خصوص راهکارهای مواجهه فعالانه با تحریم ها،‌گزارش ارائه شده را مثبت ارزیابی کرد و افزود: آمریکا پیش از آنکه تحریم ها را اجرایی کند و به تعبیر خودشان جنگ اقتصادی علیه ملت ایران راه بیاندازد، در صدد تاثیر بر افکار عمومی مردم است و می خواهد با تخریب امید و اعتماد مردم به آینده، اهداف سیاسی و برنامه های تحریمی خود را در ایران عملیاتی کند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت جدید پیش روی کشور دائمی نیست و در مقطعی کوتاه مدت خواهد بود، تصریح کرد: اگر بتوانیم این وضعیت را به خوبی مدیریت کنیم و کشور را از این مرحله عبور دهیم، اقتصاد کشور به ثبات خواهد رسید و شاخص های اقتصادی دوباره مثبت خواهد شد.

منبع: مهر 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24